Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 534 ggr
Draken
8/11/19, 1:10 PM

Spela de gamla spelen, i väntan på de nya

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hopp.

Är det någon m er än jag och Molam som spelar några av de äldre spelen i väntan på Sword och Shield ?

Jag blev otroligt besviken på lets go spelen, så jag har lagt det på hyllan sedan en tid tillbaka. Har gått igenom en gång och har även startat om spelet, men jag känner ingen glädje alls av att spela det. Mycket blev dessutom förstört av att jag inte kunde slåss mot vilda pokemon, inte kunde breeda och inte kunde stänga av ExpShare.

Jag har börjat på flera av de andra spelen, men blir uttråkat efter en stund. Tills Molam tyckte att vi kunde ju spela ORAS,( de spelen har jag aldrig tyckt om egentligen).. och jag tyckte att, varför inte. De har jag  spelat på en enda gång sedan de släpptes, tror jag kom igenom hela spelet men klarade inte ligan eller hur det nu var, så vi startade upp dem :)

Och jag tycker det är skitroligt, det blir nästan som ett nytt för mig, eftersom jag inte har spelat det riktigt innan :D 

Jag har kommit tillö mauville city, och försöker hitta dsels gymet och dels ut mot grottan från ve3rdanturf, lyckas ionte jäöttebra, men jag kan leta själv, jag behöver inte följa en flagga ( vilket jag blev besviken på i US), jag kan  gå precis var jag vill och kolla runt , precis HUR jag vill😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Galaxy86
8/11/19, 1:14 PM
#1

Har ej måne men e sp besviken inget gym!!

Pokemon hundar och konst

Mitchika
8/11/19, 1:22 PM
#2

Jag påbörjade ju Omega Ruby, men jag avslutade det aldrig. Kanske börjar bli dags för det? Sparfilen ligger kvar med alla Pokémon jag postade om här på sajten.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
8/11/19, 7:41 PM
#3

Kanske ORAS behöver spelas igenom igen då, det var ju faktiskt roligt. Vill ju börja om på USUM men jag breedar i det spelet, så det går ju inte.

Galaxy86
8/11/19, 8:37 PM
#4

E det bara jag som spelar Pokémon go? 😂

Pokemon hundar och konst

Draken
8/12/19, 3:45 PM
#5

#2 jag har också sparfilerna liggande kvar på mina spel, jag är lite omväxlande. men just nu känner jag mig ganska hypad på ORAS, vilket är ganska konstigt, eftersom det aldrig har varit bland favoriterna 😊

#3 Tycker jag du skall göra 😃 Jag njuter som sagt nu, har ju aldrig riktigt tyckt om dessa spelen 😉

#4 Nejdå, jag halkar in på det imellan varven ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
8/16/19, 10:25 PM
#6

Är i victoryroad med ORAS nu. Men har seglevlade pokemon, så de är lite för låga på levlarna, det går, men det går tungt ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Mitchika
8/17/19, 8:02 AM
#7

Jag drog igång en Nuzlocke i Pokémon Let's Go Pikachu. 😃

Jag postar om den här på sajten, men då jag är rejält utbränd så går det inte så fort för stunden. Jag orkar inte göra samma sak under en längre stund utan att behöva en paus och det är ganska jobbigt att spela, skriva, dokumentera och rita till en Nuzlocke.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
8/17/19, 8:20 AM
#8

Ska kolla. Blir lite sugen på spela lite ultra sun. Kläcka lite ägg?? Min favo 😍

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: