Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 351 ggr
Draken
8/20/19, 11:12 AM

Omega Ruby

Nu har jag gått igenom spelet med pokemon som fångas eftersom, bara för att känna på hur det var att faktiskt gå igenom hela spelet (har inte gjort det innan ;) ). Jag fixade ligan med ett nödrop, och blev champion. Flög aldrig iväg efter Rayquasa, då jag kände att jag ville gå igenom spelet igen, fast med boostade pokemon denna gång :).

Jag har ju köpt fullladdade spel från HongKong vid flera tilfällen , där finns alla pokemon samt legendarena på Lv. 5 och alla är shiny och har ganska så konstiga attacker ;)

Så jag startade om spelet och flyttade över ett boostad team som består av :

*Chika (Purrlopin)
*Kiiroo (Staravia)
*Micha (Spheal)
*Mikiko (Combusken)
*Milo (Milotic)
*Kitzu ( Snivy)

Tror att detta team kommer ta mig till oanade höjder under spelets gång  😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
8/20/19, 11:19 AM
#1

Första gymet avklarad, hade sådan tur att Kitzu var demn som skulle fram då. Gräs mot sten …det va en "piece of cake" Tog ner alla motståndares pokemon i ett slag (förutom de som hade sturdy, de slog jag ner på  2 slag ;) )

Nu har vi precis varit och hjälpt till att hä'mta tillbaka Devon gods från scientisten och räddat Peeko ur Wishmurs grotta. har fått brevet till Steven, så nu bär det av genom skogen och ner till fiskarestugan, för sedan att segla ner till Dewford city :)

Lv. på mina pokemon är nu :

*Chica lv 12
*Kiiroo lv 11
*Micha lv 11
*Mikiko lv 11
*Milo lv 11
*Kitzu lv 14

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
11/9/19, 6:09 PM
#2

Har slutat spela ruby. Fast älskar flyga med latios

Pokemon hundar och konst

Draken
11/10/19, 11:10 AM
#3

Har inte spelat på länge. Jag känner inte glädjen av att spela genom spelen jag har just nu ;) Jag bärjar på et, men sen går jag till et annat, så går jag tillbakla till det andra igen.

Däremot så har jag spelat igenom US nu alla kapitel och jag har fått Big nuggets. Nu är jag på väg till battle tree för att få Judgen.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: