Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 565 ggr
molam
12/2/19, 1:01 AM

Pokemon Daycare/nursery!

Hallojsan!

Har googlat som en galning men inte kommit fram till något, så mitt sista drag är att vända mig till er, då några av er brukar ha bra med koll!

Varför finns det 2 stycken Daycares i pokemon SWSH? PErsonligen tycker jag att man får ägg snabbare av den i wilds… men det kan väl inte vara den faktiska anledningen? 🤔

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Galaxy86
12/2/19, 12:12 PM
#1

Det första kommer ditt inga ägg. Bara den som är i wild area😂

Pokemon hundar och konst

molam
12/2/19, 1:17 PM
#2

Jo det kommer ägg i den första med, men den är otroligt seg.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

-Aida-
12/2/19, 1:25 PM
#3

Det verkar inte vara nån skillnad, förutom att man kan va AFK när man kläcker äggen i wild area om man sätter fast spaken så man åker i en cirkel men det går så löjligt fort att kläcka ägg i dessa spel så jag tycker själv att de inte behövs. Annars har jag inte märkt nån skillnad på dom.

molam
12/2/19, 8:12 PM
#4

Nää har som sagt bara märkt att det går fortare att få ägg i wilds, men eftersom det finns 2 så tycker man att skillnaden borde vara nånting iaf, och inte bara det att det går snabbare att få ägg, Men google ger mig som vanligt inga svar xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

yeahsica
12/4/19, 11:26 AM
#5

Jag kan tänka mig att de la till två olika day care för att de ville ha ett lättillgänligt i Wild Area efter spelets slut, men också ett tidigare för att man ska kunna lämna in Pokémon redan innan man kan komma åt den inre delen av Wild Area. Hur snabbt man får ett nytt ägg beror på vilka arter av Pokémon man lämnar in och på om de två föräldrarna kommer från samma tränare eller inte.

Draken
12/4/19, 6:48 PM
#6

Jag kläcker alla ägg i WA, det går betydligt snabbare och mer yta att springa på. Då kan man samtidigt också ha skoj med dynamaxing i pelarna 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: