Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 369 ggr
Draken
12/4/19, 6:52 PM

Breeda (Spoilervarning om man inte spelat långt)

Hur många av er är det som breedar ? Tänkte vi kan ha en tråd för skojs skull, där man bara avhandlar ämnet Breeding.

Berätta vad ni breedar, varför ni breedar och hur det går med stats o.l 🙂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Draken
12/4/19, 6:54 PM
#1

Jag håller på att breedar mitt nya team innan jag skall reseta och börja om.

Det är inte lätt att få bra stats, man får köra flera gånger om på samma pokemon.

Lyckades dock få en amazing med 4 perfekta av Joltik.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
12/4/19, 7:13 PM
#2

Men vad F*n. Hur ska jag kunna få en Impydimp med bra stats …DET FINNS JU BARA HANAR 😭

Jag kommer få slita ihjäl mig och leta Ditto till förbannelse, så får jag bara hoppas på att jag kanske får Morgrem eller Grimsnarl i någon av pelarna. Där brukar de ju ha bra stats.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
12/5/19, 6:52 AM
#3

Jag kör sword. Vi är i metall gymet Jag jag breddar Eevee. Trodde jag skulle få en umbreon men blev en espeon 😂 Har fyra pokemon 😍 Pax - grookeys utveckling minns ej namn Ninetales Espeon Lucario Har inte någon vatten eller fågel

Pokemon hundar och konst

Draken
12/5/19, 7:31 AM
#4

Jag breedar Scorbunny just nu. Lyckades få en hane och en hona med Amazing stats på andra kläckningen (kläcker 5 ägg åt gången) Molam har kläckt Scorbunny till förbannelse, men hon får bara Great stats och inga honor 😎 Så om hon inte lyckas skall hon få ta mina, eller några som är ännu bättre om jag får fram det :)

De jag skall kläcka till teamet nu är:

*Joltik - har fått en amazing med 5 av 6 best

*Scorbunny - Håller på med den just nu

*Arrakuda

*Impydimp

*Nickit

Den sjätte har jag inte riktigt bestämt mig ännu vad jag vill ha, funderar fortfarande.

Jag har klarat ut spelet, så nu springer jag endast i WA, breedar, kläcker ägg och slåss i pelarna. Sklåss i pelarna för att få ihop dels treasures, så jag kan sälja och köpa vitaminer, och för att få attacker och Watts. Köper olika bollar och , framförallt , attacker för Wattsen, köper även Wishingpieces, ifall pelarna tar slut ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
12/6/19, 5:32 PM
#5

Kör sword är Champions nu. Gjorde det för masterball skull. Jag fångade Max Gengar. Var helt omöjlig att fånga tror jag vunnit mot gengar 20 stycken. Men den bara flydde 😢😢 Men nu är han i teamet Ska fixa legendar hunden. Och judge. I mitt team ingen aning om stat än. Vaporeon Leafeon Toxicrok - Vanessa Gengar - Zantos Ninetales Lucario

Pokemon hundar och konst

Draken
12/7/19, 12:16 PM
#6

Har blivit lite ändringar i mitt team, blev inte riktigt som jag tänkt 😊

Har breedat i flera dagar nu, inte lätt att få fram pokemon med bra stats.

Just nu håller jag på med Dreepy. Springer fortfarande runt i Wild, tycker det är jätteskoj. Lätt att kläcka äggen och pelare med spännande pokemon som man inte hittar så lätt annars 😃

Mitt tem byggs sakta men säkert upp:

Klara nu med bra stats (Amazing) är Scorbunny, Yamper och Snom. Håller som sagt på med Dreepy nu.

Hittils ser det ut som de två sista blir: Impydimp och Arrakuda. jag hittade en jättebra morgrem i en pelare. Måste breeda den med Ditto, eftersom det bara finns hanar av impidimp och utvecklingarna.

Jag hittade också en jättebra hane av Barraskewda i en pelare. Amazing med best på 5 av 6 . Molam hittade en hona med samma jättebra stats, den fick jag av henne  😃

Molam har haft en jäkla otur med breedandet, men jag har lyckats få fram både Scorbunny och Yamper (hane och hona) med amazing och minst best på 3 av 6 stats.

Tycker det är skitbra att vi kan hjälpa varandra så :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Galaxy86
2/3/20, 6:10 PM
#7

Gav upp shiny umbreon. Träna en stackars Espeon med låga stats men ska hyper träna. Hon gick heta Fiona.

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: