Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 255 ggr
-Aida-
2020-02-21 07:16

Mystery Dungeon DX (Switch)

Snart är det dax för de gamla äventyren i Mystery Dungeon Red/Blue rescue team att göra en comeback i Mystery Dungeon DX till Switchen!
I denna nya trailer ser vi den makalösa grafiken i denna remake: https://www.youtube.com/watch?v=gXzuMRBQSwo&feature=youtu.be

Jag har förbokat via webhallen och är så himla taggad på detta spel!

Annons:
-Aida-
2020-03-06 08:57
#1

Idag släppa spelet och kan knappt vänta tills jag får de med posten! Tyvärr hinner jag inte spela idag då jag ska på begravning och sen åka och handla och troligen hänga med kompisar på kvällen.

Galaxy86
2020-03-27 19:39
#2

Testar men va inget för mig !

Pokemon hundar och konst

Mitchika
2020-05-23 12:00
#3

Jag håller på att gå under av iver att få spela det här spelet, men jag har inte haft råd att köpa det då hunden varit sjuk. Så jag får fortsätta vänta på det. 😕

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2020-05-31 00:04
#4

Jag har aldrig förstått mig riktigt på Mysteri dungeon spelen. Och eftyersom jag inte har förstått mig på dem, så har jag inte tyckt om att spela dem heller 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Mitchika
2020-05-31 09:28
#5

#4 Jag älskar den typen av spel då jag växte upp med några som var snarlika, så för min del är det nog mycket därför. Pokémon har tagit konceptet och gjort det till sitt eget och lagt till massor av Pokémonvärldens charm, så jag absolut älskar dom. 😍

Plus att i majoriteten av fallen så har Pokémon Mystery Dungeon-spelen mycket bättre skriven story och karaktärer än spelen i huvudserien. Inget spel i huvudserien har fått mig att gråta, men Mystery Dungeon-spelen har lyckats med det mer än en gång. 😃

Det senaste spelet dock (Super Mystery Dungeon) var en riktig jädra bergochdalbana av hopp och desperation, mest det sistnämnda. Jag var helt utmattad efter att spelet äntligen var slut. 🤦‍♂️

Relativt förutsägbart, jag såg tvisten i slutet komma, men dom lyckades rätt bra med karaktärsutveckling under spelets gång. Så jag var rätt nöjd ändå i slutändan. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Galaxy86
2020-05-31 10:38
#6

Nä inget för mig

Pokemon hundar och konst

Annons:
-Aida-
2020-05-31 12:02
#7

#5 Håller helt med dig där!

Upp till toppen
Annons: