Annons:
Etikettveckans-fråga
Läst 187 ggr
Galaxy86
5/30/20, 11:08 AM

Vilka pokemon ?!

Vilka pokemon tänker ni gå med till Isle ? På vägen ditt? Själv tänker Jag ta med mig Raichu och min shiny. vaporeon sen blir det bara nya

Pokemon hundar och konst

Annons:
Mitchika
5/30/20, 12:01 PM
#1

Åh jösses, vilken tuff fråga. Blaze Runner, min starter, är ett självklart val. Han är min bro och vi har alltid hängt ihop tillsammans. Skrattar

Utöver det får jag tänka efter. Jag älskar mitt team så mycket. Alla sex Pokémon är dom första jag fångade i Sword, med undantag för en Wooloo som jag stoppade undan för att jag redan hade en Pokémon som hade Normal Type. Vi har alla gått igenom så mycket ihop och jag har världens band med dom. 

Risken är stor att hela teamet och jag drar in dit tillsammans och bara kör som vi alltid har gjort. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
5/30/20, 12:27 PM
#2

Har inte den blekaste 🤪  Cinderace kommer jag garanterat ta med mig, troligast också Galarian Ponyta. sen får vi se.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
5/30/20, 1:36 PM
#3

Ååh jag har inte en aning faktiskt. Detta måste jag fundera på. Vet inte heller vilka levlar öarna kommer vara på, för vill inte gå med för starka heller.

Draken
5/30/20, 2:42 PM
#4

Jag har en förhoppning att man skall kunna få ta flera gym på öarna, att man skall kunna få möta nya pokemon, och även några gamla, från sun och moon i huvudsak, som jag faktiskt saknar i sword och shield .

Hoppas verkligen på en utökning av Wild  Area som jag verkligen älskar över allt annat i spelen 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Draken
5/30/20, 3:24 PM
#5

Finns det någon bekräftelse på när det släpps ? Har köpt expansionpacken, så nu längtar jag  😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
5/30/20, 4:44 PM
#6

Inte specifikt datum men det släpps i slutet på juni och andra på hösten.

Annons:
Draken
5/30/20, 10:32 PM
#7

Då får man längta till slutet på Juni då med andra ord ;) Trodde det kunde vara som andra realeaser, där de släpps den 15 eller 16 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: