Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 183 ggr
Galaxy86
2020-06-02 10:25

Pokemon memories?

Vet ej vad det är alls. Kollade och såg att vaporeon va sur för gav en Annan eevee godis . E det något att bry sig? Vill ju inte att mina pokemon inte ogilla mig

Pokemon hundar och konst

Annons:
Mitchika
2020-06-02 10:27
#1

Men åh, vad sött. Din Vaporeon blev lite avundsjuk. Jag tycker det är jättecharmigt. 😍

Jag måste kolla närmare på det här. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2020-06-02 12:13
#2

Jag fick bara skuldkänslor av memories… XD kollade alla förut i min box och då stod de på dom flesta att dom bara väntar på den dag dom kan bevisa sin potential för mig. Jag tänkte att tyvärr.. Den dagen kommer inte…. :(.. Memories är egentligen inget att bry sig om, det är en kul funktion att få läsa vad dom tänker, det förändrar inget och ger inget.

Mitchika
2020-06-02 12:14
#3

#2 Åh, vad sorgligt. 😢

Nu måste jag starta upp spelet, ta ut mina Pokémon och sätta igång och träna dom och umgås med dom alla så dom får visa sin potential för mig!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2020-06-02 12:33
#4

#3 Vad snällt av dig! :D så snäll är inte jag. XD Det jag gillade annars med memories är att dom umgås tillsammans i boxen och tränar tillsammans, vilket jag aldrig gett en tanke någonsin att dom kanske gör. Det fick mig att se boxen mer som en park typ, så jag har alltid fina bakgrunder där jag tror dom skulle trivas att bo.

Mitchika
2020-06-02 12:45
#5

#4 Det har nog lite mindre med snällhet att göra och lite mer att jag vill testa på hur nya Pokémon är i strid samt hur gamla Pokémon är i Sword/Shield så att jag är bättre förberedd på hur jag ska bemöta dom i strid. 😇

Givetvis tycker jag synd om dom och vill ge dom en chans, men det finns ett extra, bakomliggande syfte där också. Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2020-06-03 11:12
#6

Brukar endast kolla de jag går med, har inte samvete att kolla de som ligger i boxarna 😊

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Galaxy86
2020-06-03 11:15
#7

Min vaporeon blir verkligen sur i camp om någon annan pokemon tar bollen. Skäller på mig! Men leafeon e mer lugn.

Pokemon hundar och konst

Draken
2020-06-03 11:25
#8

#7 Jag har också märkt att Vaporeon kan bli lite bitter 😂

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
2020-06-04 07:29
#9

Fast stark kan gå själv hela liga med vaporeon. Men hur får man dom bättre

Pokemon hundar och konst

Draken
2020-06-06 09:58
#10

Ge vitaminer och vingar. Låt dem slåss och boosta med dynamaxpoäng :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: