Annons:
Etikettövrigt
Läst 150 ggr
Galaxy86
6/12/20, 9:02 AM

Vilket pokemon Gym hade ni viljat bli?

Hade en roligt tanke. Min dröm att kunna starta ett eget gym som man kunde bygga själv, Hade jag fått välja skulle det vatten pokemon . Men i verkligheten hade nog blivit electric. För jag känner av när det blir åska. Och ge folk lätt stötar. Och När jag gjorde pokemon tester blev jag Pikachu och Eevee jolteon passar ju Vilken hade nu viljat bli?

Pokemon hundar och konst

Annons:
Mitchika
6/12/20, 10:12 AM
#1

Dark eller Electric helt klart. Kanske Fire, men lutar mycket åt Dark. Älskar dessa typer av Pokémon och Umbreon är en av mina topp tre favoritPokémon. 😍

Dessutom kan man göra mycket kul med ett team av Dark-types. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
6/12/20, 11:15 AM
#2

Antingen electric eller dragon men realistiskt hade det nog blivit normal types om man ska gå på hur jag är som person. Jag älskar allt som är fluffigt och sött, det är ofta normal types, bland annat Eevee, Raticate, Wigglytuff, noctowl, linoone, minccino. Hmmmm jag får titta närmare på detta och kanske spela en omgång med pokemon jag skulle ha som gymledare.

LottaV
6/13/20, 10:49 AM
#3

Jag skulle nog psykisk eller Fairy typs gym då jag är en hjälpande person men vill lära mig nya saker så Psykisk typs är nog det lutar mest mot då jag även älskar Espeons.

Ett gott skratt förlänger livet

molam
6/14/20, 10:38 AM
#4

Eld helt klart om man får ha originalformerna! Ponyta å vulpix är ju favoriter så xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
6/14/20, 11:24 AM
#5

Poison eller dark helt klart 😃

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: