Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 217 ggr
molam
6/14/20, 2:06 AM

Gigantamax pokemon i MASSOR!!

Är det nån som vet varför det är såååå  många gigantamax pokemon i wilds just nu? JAg har nästan BARA mött dessa, och jag har ALdrig nånsin mött dom förut och jag överdriver inte när jag säger "aldrig"

Det är absolut första gången jag får gigantamax pokemon och jag får ju varenda en känns det som?
HAr fångat 
Oorbeetle
Alcremie
Butterfree
Sandaconda
Snorlax
Appletun

säkert nån till (har stängt av spelet nu)

Samt att jag mött Machamps Gigantamax form, men han smet båda gångerna xD och bara det, varför smiter dom för? pokemon har Aldrig nånsin smitit när jag mött dom i dens, och idag har Oorbeetle och machamp smitit, varför gör dom det?

VAd händer just nu, alldeles förvirrad här borta xDD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Galaxy86
6/14/20, 8:09 AM
#1

Vet inte men jag har massor med magschamp, gengar och charizard. Har nog 20 charizard försökte få shiny. Men inte hittat den

Pokemon hundar och konst

Galaxy86
6/14/20, 8:10 AM
#2

Jag kör med ultra bollar

Pokemon hundar och konst

-Aida-
6/14/20, 9:17 AM
#3

Det är en sån event på gång just nu i wild area. Det är bara tillfälligt så vill man ha dom bör man samla in dom.

-Aida-
6/14/20, 9:18 AM
#4

Det är hög chans att fånga dom i sin egen den. Men dom har också chansen att smita, för vissa smiter dom ofta och för andra smiter dom aldrig.

molam
6/14/20, 10:36 AM
#5

Ahh okej! Började bli väldans ledsamt att bara få massa gigantamax pokemon xD vill ju ha attacker, vilket är en av dom stora delarna till att jag faktiskt går i densen! xD
Men nu känns det lite bättre när jag vet att det bara är tillfälligt

Hur länge håller detta eventet i sig då?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
6/14/20, 11:28 AM
#6

Har hittils bara fått Alcremie, Lapras och Snorlax. Lapras smet, och den ville jag verkligen ha, tänkte gå med den.¨Men då skall jag fortsätta springa i Wilds innan jag går vidare i spelet. Har tagit de tre första gymen nu.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Galaxy86
6/14/20, 11:40 AM
#7

Vill bara har Bottle caps orkar inte tävla i Battle tower

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: