Annons:
Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 295 ggr
Galaxy86
2020-06-14 11:50

Favo gymledare ?sheild/sword

Vilken är eran favo gymledare. Jag gillar Piers och Leon 💜

Pokemon hundar och konst

Annons:
Mitchika
2020-06-14 15:24
#1

Leon är kanske ingen gymledare, men han är min absoluta favoritkaraktär i Sword/shield. Avgudar honom. 😍

Annars vet jag faktiskt inte riktigt. Ingen av dom andra gymledarna har stuckit ut så att jag faktisk kommer ihåg dom nu när jag inte spelat på ett tag. 🤔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2020-06-14 22:59
#2

Min favorit är helt klart Piers. Han är den udda av dom som går sin egen väg och gör saker på sitt eget sätt. Han håller sig för sig själv och låter sig inte påverkas av det som är mainstream, hans egen stil är lika bra som alla andras. Det gillar jag med Piers. :)

Mitchika
2020-06-15 10:31
#3

#2 Piers, så hette han! Ja, jag håller nog med en del i det du skriver. Piers är lite mer minnesvärd för mig än dom flesta gymledarna just för det. 

Den enda andra jag kommer ihåg någorlunda väl är killen som jagar efter Wooloo och det är för att han har en design som sticker ut rejält. Och Fairy-type gymledaren! Henne gillar jag skarpt. Hon såg potentialen i en "bråkstakare" som Bede och tog honom under sin vinge och vägledde honom. Sånt gillar jag.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2020-06-15 23:45
#4

#3 I shield finns ju även Allistair, ghost type gym ledaren. Han är den enda av gymledarna som gör mig nervös, vilket resulterade i en hel radda av misstag och sedan min förlust första gången jag mötte honom. Han är minnesvärd och sticker ut designmässigt så Allistair är min nummer två efter Piers.

Mitchika
2020-06-15 23:48
#5

#4 Har vi olika gymledare i Sword/Shield? 😮

Nu måste jag få tag i Shield!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
2020-06-16 08:59
#6

Det är två olika i Shield, det är Allistair ghost type ledaren och is gym ledaren.

Annons:
Mitchika
2020-06-16 09:45
#7

#6 Säger mig inte så mycket då jag glömt majoriteten av gymledarna i Sword. 😞

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
2020-06-16 10:54
#8

Piers och Opal är mina favoriter.

Ska försöka övertala Molam om att vi kan byta spel så jag kan få köra Shield också. Vill testa Ghost och Is gymledaren, jag har ju Fight och Rock istället på Sword

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

-Aida-
2020-06-16 11:10
#9

Jag tyckte ghost gymledaren va rätt svår faktiskt, han har ett bra lag där.

Galaxy86
2020-06-17 09:05
#10

Tycker ghost gengar är läskig. Men tyckte det gick lätt för jag tog min vaporeon med shadow ball.

Pokemon hundar och konst

Draken
2020-06-20 15:30
#11

Har ju inte sett det gymet då jag har Sword, men jag vill gärna köra shield också :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

molam
2020-06-23 16:09
#12

Älskar alister! han är ju bäst  😍

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: