Pokémonspel till Nintendo Switch

Favo gymledare ?sheild/sword

2020-06-14 11:50 #0 av: Galaxy86

Vilken Àr eran favo gymledare.

Jag gillar Piers och Leon 💜

AnmÀl
2020-06-14 15:24 #1 av: Mitchika

Leon Ă€r kanske ingen gymledare, men han Ă€r min absoluta favoritkaraktĂ€r i Sword/shield. Avgudar honom. KĂ€r

Annars vet jag faktiskt inte riktigt. Ingen av dom andra gymledarna har stuckit ut sĂ„ att jag faktisk kommer ihĂ„g dom nu nĂ€r jag inte spelat pĂ„ ett tag. Funderar

SajtvÀrd för Pokémon iFokus
Medarbetare pÄ The Sims iFokus
"Perfektion Àr en vÀg, inte ett mÄl." 

AnmÀl
2020-06-14 22:59 #2 av: -Aida-

Min favorit Àr helt klart Piers. Han Àr den udda av dom som gÄr sin egen vÀg och gör saker pÄ sitt eget sÀtt. Han hÄller sig för sig sjÀlv och lÄter sig inte pÄverkas av det som Àr mainstream, hans egen stil Àr lika bra som alla andras. Det gillar jag med Piers. :)

AnmÀl
2020-06-15 10:31 #3 av: Mitchika

#2 Piers, sĂ„ hette han! Ja, jag hĂ„ller nog med en del i det du skriver. Piers Ă€r lite mer minnesvĂ€rd för mig Ă€n dom flesta gymledarna just för det. 

Den enda andra jag kommer ihĂ„g nĂ„gorlunda vĂ€l Ă€r killen som jagar efter Wooloo och det Ă€r för att han har en design som sticker ut rejĂ€lt. Och Fairy-type gymledaren! Henne gillar jag skarpt. Hon sĂ„g potentialen i en "brĂ„kstakare" som Bede och tog honom under sin vinge och vĂ€gledde honom. SĂ„nt gillar jag. 

AnmÀl
2020-06-15 23:45 #4 av: -Aida-

#3 I shield finns ju Àven Allistair, ghost type gym ledaren. Han Àr den enda av gymledarna som gör mig nervös, vilket resulterade i en hel radda av misstag och sedan min förlust första gÄngen jag mötte honom. Han Àr minnesvÀrd och sticker ut designmÀssigt sÄ Allistair Àr min nummer tvÄ efter Piers.

AnmÀl
2020-06-15 23:48 #5 av: Mitchika

#4 Har vi olika gymledare i Sword/Shield? FörskrĂ€ckt

Nu mĂ„ste jag fĂ„ tag i Shield! 

AnmÀl
2020-06-16 08:59 #6 av: -Aida-

Det Àr tvÄ olika i Shield, det Àr Allistair ghost type ledaren och is gym ledaren.

AnmÀl
2020-06-16 09:45 #7 av: Mitchika

#6 SĂ€ger mig inte sĂ„ mycket dĂ„ jag glömt majoriteten av gymledarna i Sword. SkĂ€ms

AnmÀl
2020-06-16 10:54 #8 av: DraknÀstets_Reptiler

Piers och Opal Àr mina favoriter.

Ska försöka övertala Molam om att vi kan byta spel sÄ jag kan fÄ köra Shield ocksÄ. Vill testa Ghost och Is gymledaren, jag har ju Fight och Rock istÀllet pÄ Sword

*SajtvÀrd pÄ Akvariefisk, Reptil, Autism och Anhöriga.
*Medarbetare pÄ Debatt
*Arrangör Sundsvalls terrariemÀssa - STM (reptil.hemsida24.se)

AnmÀl
2020-06-16 11:10 #9 av: -Aida-

Jag tyckte ghost gymledaren va rÀtt svÄr faktiskt, han har ett bra lag dÀr.

AnmÀl
2020-06-17 09:05 #10 av: Galaxy86

Tycker ghost gengar Àr lÀskig.

Men tyckte det gick lÀtt för jag tog min vaporeon med shadow ball.

AnmÀl
2020-06-20 15:30 #11 av: DraknÀstets_Reptiler

Har ju inte sett det gymet dÄ jag har Sword, men jag vill gÀrna köra shield ocksÄ :)

*SajtvÀrd pÄ Akvariefisk, Reptil, Autism och Anhöriga.
*Medarbetare pÄ Debatt
*Arrangör Sundsvalls terrariemÀssa - STM (reptil.hemsida24.se)

AnmÀl

Det finns en till kommentar till den hÀr diskussionen. Den Àr bara synlig för medlemmar pÄ iFokus. För att lÀsa kommentaren, logga in eller registrera dig pÄ iFokus.