Annons:
Etikettpokemon-prylar-gosedjur-etc
Läst 385 ggr
Blue_Lugia
7/13/20, 12:24 AM

(S) Lifesize Pokemonmjukisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er igen! Ja,jag vet att jag tog bort mitt konto från i fokus, men nu är det så att jag hamnat i lite kris här hemma då jag är på väg att (trots dryga 30 bast) bli förtidspensionerad en bra tid framöver. Och nu är det som sagt matris här hemma. Därför säljer jag mina Lifesize gosedjur. Charmander är köpt från Pokevault. Hans svans är lite böjd så den lutar åt vänster. Annars i fint skick. Popplio är "fan made" och köpt av en tjej från Deviantart som alltså gjort honom. Såg en bild för några år sen, och ja,han kostade en bra slant, men jag var bara tvungen att ha honom. ^^ Han säckar ihop lite men så länge man inte har Popplio på just golvet så borde man ev. kunna sätta honom lite mer upprätt. Med stöd av någon kudde kanske? Kragen är också något böjd. Man får tänka på att bägge dom här har förvarats i ett skåp under längre tid i konstiga positioner och därför blivit lite böjda. Har mycket prylar i det skåpet, haha. Jag kommer inte vara aktiv på sidan som förut, för det har jag varken tid eller ork för då jag har annat att fokusera på numera. Men i och med mitt lilla "nödläge" så tänkte jag att det kanske skulle finnas någon som är intresserad? Jag köpte båda dyrt,men säljer dom billigt. Annars finns det inte en chans att någon skulle nappa på dom. 100 kr st eller bud. 200 kr för båda alltså. Charmander och Popplio finns i Fagersta och hämtas här. Dom skickas inte då frakten skulle dra iväg pga storleken + att jag inte har swish. Så kontant betalning gäller.

Annons:
Blue_Lugia
7/13/20, 12:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Blue_Lugia
7/13/20, 12:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Mitchika
7/13/20, 9:40 AM
#3

Åh, jag hade köpt dom på sekunden om jag bodde närmare. Jättefina! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

-Aida-
7/13/20, 10:18 AM
#4

Jag bor i närheten, jag köper gjärna Charmander! Jag missade att köpa den när den släpptes på pokevault.

Blue_Lugia
7/13/20, 2:56 PM
#5

#4 Charmander flyttar gärna. Vi kan diskutera resten via pm .

Blue_Lugia
7/16/20, 9:50 PM
#6

Charmander såld.

Annons:
Blue_Lugia
9/14/20, 11:02 PM
#7

Puttar

Upp till toppen
Annons: