Pokémonspel till Nintendo DS/3DS

ORAS vackra natur

2014-12-11 09:30 #0 av: -Aida-

Någon mer än jag som verkligen älskar naturen i spelet och tycker de är så vacker på vissa platser eller vissa bakgrunden i strider är vackra?
När jag såg stjärnorna spegla i vattenpölar och mindre sjöar var jag tvungen att ta en bild!Skrattar

Anmäl
2014-12-11 09:38 #1 av: Sehvrin

Vissa bitar är fina, men som zelda-spelare i hjärtat så blir jag oftast inte jätteimponerad ;) Jag tycker dock Cave of Origin (i AS) var riktigt fin och hittills det enda som verkligen känts värt att ha på 3D-effekten på.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Anmäl
2014-12-11 11:41 #2 av: Ellociraptor

Kanske inte "vacker natur", men gud vad häftigt det här stället såg ut i alla fall. Såhär snygga trodde jag inte pokémonspel kunde vara!

Anmäl
2014-12-11 11:52 #3 av: leagm

Har inte kommit lika långt som ni då jag verkligen ska leva mig igenom spelet men GUD! Har redan sett några screen shots och vet hur det såg ut i originalet och OJ OJ OJ vad mycket bättre det är!!!(så klartLipar)

Jag fullkomligt älskar vad de gjorde med cykelbanan och de har verkligen utnytjat hela 3D grejen!Gapskrattar

Anmäl
2014-12-11 16:16 #4 av: ShinyDedenne

Jag tycker att reflektionerna i vatten är så bra! Jag älskar när man kan se stjärnorna i vattendrag Kär

Men såklart så tycker jag att naturen är jättefint gjort och grafikerna är super Tummen upp

Anmäl
2014-12-11 20:09 #5 av: -Aida-

#2 nämen oj vad häftigt! Jag hittade lite skyltar man kunde stå bakom.Gapskrattar

Anmäl
2014-12-12 01:03 #6 av: Mitchika

Jag borde verkligen hålla mig borta från den här tråden, men jag kan inte låta bli...! FörskräcktYrar

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-12-12 09:59 #7 av: leagm

#6 Haha MitchikaGapskrattar Vi behöver inte spoila allt för mycket. Typ bilder på storyn och såntGlad

Vi kan ju fortsätta att lägga ut bilder på hur de designat naturen men inga spöjlörs! Antar att du sett den där sjunkna båten förut (om du spelat R/S/E som jag antar att du gjortFunderar)

Anmäl
2014-12-12 12:42 #8 av: Mitchika

#7 Jag får skylla mig själv som går in i en sån uppenbar spoilertråd. OskyldigSkrattar

Åja, jag har spelat originalspelen hundra gånger om, känns det nästan som. En av mina favoritNuzlockes ägde rum i Emerald, så jag känner till den sjunkna båten. Herregud, vad vacker den är i remaken, dock... jag längtar efter att få utforska den! Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2014-12-12 12:51 #9 av: LottaV

Jag ska köpa spelet i helgen men jag blir upp triggad av att se andra spela spelet så att jag längtar efter mitt enu mer

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.