Pokémonprylar, gosedjur etc.

Mina plushies.....

2016-04-30 00:41 #0 av: Blue_Lugia

Jag har (tyvärr) en enorm samling plushies..
Därför ligger en stor del av dom i skåpen, så såhär ser det inte ut i vanliga fall.....

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-04-30 01:10 #1 av: Odd

Varför tyvärr?

Jag är 22 och har över 270 gosedjur som jag samlat på mig sedan jag var bebis, inget särskilt tema annat än att de är söta eller mjuka, senast jag köpte något nytt var för bara några månader sedanSkrattar Förvarar nästan alla i sängen, stora fluffiga saker som är mycket bekvämare än kuddar! Resten står i en öppen hylla brevid. Har till och med kvar mitt allra första gosedjur, en grön hemmasydd sjöhäst med en skallra i, den har fått hedersplatsen vid huvudkuddenTummen upp Kan ju inte slänga mina barndomskompisar Tyst

Är väl inte konstigare än folk som samlar på prydnadsfigurer eller designsaker, så jag tycker du kan vara stolt över din samling!

Grym Charmander Skrattar 

Anmäl
2016-05-01 23:28 #2 av: Blue_Lugia

#1 Haha jag är ändå några år äldre (26), och har ingen aning vart jag ska göra av dom. .
Glömmer alltid undan allt när någon kommer hem, så därför känner jag att, nja...don't waste anymore money on this.... xD

Hursomhelst, ja Charmander är min nya favorit, sitter med den ibland när jag spelar Red. ; )

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl
2016-05-02 22:47 #3 av: molam

Eeveehundarna kan får RÅÅÅÅÅKAAA komma hit, Espeon och Glaceon vill ha nya kompisar!  Gapskrattar Oskyldig

Jättefin samling göm dom inte, var stolt över dom =D

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-05-02 22:53 #4 av: Blue_Lugia

#3 Umbreon hälsar att Espeon och Glaceon kanske "råkar" ha vägarna förbi här,
och kanske "råkar" bli kvar. ;)

Anmäl
2016-05-02 23:05 #5 av: molam

Espeons motsvar är att hon inte går ut på natten Skrattar

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-05-03 00:46 #6 av: Blue_Lugia

#5 Men hon kan ju titta förbi på dagen? ^^

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.