Annons:
Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 852 ggr
-Aida-
3/11/19, 11:40 AM

Pokemon Sword/Shield Fantasi Tråden

Vad vill ni se i de nya spelen? Vad skulle ni vilja ändra på eller lägga till? Vilka legendarer vill ni ha i temat på Sword och Shield? Får eevee en ny utveckling tror ni? Kanske steel type denna gången?

Vi vet att det alltid kommer helt nya concept i spelen, utvecklarnas fantasi tar aldrig slut, möjligheterna med pokemon är oändliga. Här kan vi spy ut våra högsta önskningar om spelen. 😃

Annons:
Mitchika
3/11/19, 12:21 PM
#1

Jag vill ha en Sword/Shield-variant av Eevee (Steel type då givetvis) och jag vill se massa Pokémon i overworld. 😍

Inte som i Let's Go-spelen, men att det finns massa Pokémon utanför Pokébollarna i städer och annat. Det känns mycket mer levande då och Pokémon känns mer som människors vänner och partners. Jag gillade verkligen det i Sun/Moon spelen. 🙂

Jag skulle vilja att Pokémon sprang efter oss som i Let's Go, men förstår att det inte är möjligt att fixa på alla spel..

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Draken
3/11/19, 1:32 PM
#2

Jag skulle vilja ha en del av det som finns i X och Y spelen, battle castle, byta kläder, att man kan ha en speciell plats (field) där man kan plantera bär.

Från Sun och moon vill jag ha festival plaza, ( det fanns något liknande i Black och white 2, men kommer inte ihåg vad det kallades där.

Jag vill ha Habitat list (också det fanns på Black&white 2) Framförasllt vill jag ha tillbaka Gymbattles, och gärna båten (SS  Anne) med massor av tränare och trevliga Items.

Hoppas för guds skull att man kan stänga av Exp Share på det nya, och att pokemonen har abilitys och kan hålla i items.

Och naturligtvis vill jag ha massor av nya pokemon, men även ha möjlighet att gå med vissa från Sun och moon spelen. Och att man kan breeda pokemon igen.

Finns säkert massa mer också, som jag inte kommer på just nu ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
3/11/19, 4:31 PM
#3

Drömmer om en vit espeon moon espeon Välja kläder ! Ha umbreon i mitt team Min favo legendar är nog lugia 😍 Att man kan rida på Pokémon gärna pidgeot 😍

Pokemon hundar och konst

Galaxy86
3/15/19, 6:06 PM
#4

Och kläcka ägg igen 😍

Pokemon hundar och konst

-Aida-
3/15/19, 6:56 PM
#5

Jag tror att de flesta gamla funktioner kommer tillbaka till dessa spel, de är iallafall vad jag hoppas på. Rid pokemon var så mycket bättre än cyklar så de får dom gärna behålla. Sen vill jag ha tillbaka soaring funktionen från oras med latios och latias fast med valfria pokemon då.

Draken
3/17/19, 12:26 PM
#6

Har breedat fram ett team på Ultra Sun som jag spelar med nu. Och jag måste säga att jag har saknat Breeding och woundertrade, så jag hoppas verkligen att det kommer gå att göra i Sword och Shield.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Mitchika
3/17/19, 12:46 PM
#7

#6 Jag är nästan helt hundra på att Breeding finns med i Sword och Shield. Let's Go är ju en spin-off serie på dom vanliga Pokémonspelen samt Pokémon Gå, medan Sword och Shield är en del i huvudserien. Det har gått att breeda i huvudserien sen generation 2, jag tvivlar på att dom ändrar på det. 😃

Vi har våra traditionella Pokémonspel på gång, misstänker jag. Jag vill gärna ha fler spel i Let's Go-serien också, men jag saknar ett "riktigt" Pokémonspel.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

molam
3/27/19, 10:38 PM
#8

Vill verkligen fortsätta rida pokemon

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Draken
3/28/19, 8:44 AM
#9

Att kunna samla friemdcodes och gå in oi samma "safarizone" som det finns på X och Y.

Hoppas även att man förtsätter att få exp när man fångar pokemon och inte bara när man slåss.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
3/28/19, 12:33 PM
#10

Jag vill kunna möta folk som typ i x y de bara dyker upp.

Pokemon hundar och konst

Draken
3/29/19, 7:40 AM
#11

Hoppas att det blir som det är i sun  och moon spelen, att man får rea på om pokemonen håller i en item när man fångar den, och får frågan vad man vill göra med itemen.

Och så hoppas jag att man inte MÅSTE ha Hm attackerna på pokemonen, hoppas det också blir som i sun och moon spelen

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Galaxy86
3/29/19, 7:44 AM
#12

#11 tänkte också på hm moves gärna som typ nya letsgo Eevee Så många 😓 och måste radera

Pokemon hundar och konst

Upp till toppen
Annons: