Är det bara jag?
Jag har kollat runt lite på dom olika trådarna och har märkt att det bara e jag som spelar Pokemon Soul Silver. Så jag undrar om det verkligen stämmer att det bara e jag för jag tycker själv att Pokemon Soul Silver/Heart Gold e bättre än Pokemon Black/White
Jag spelar Heart Gold då och då, men ja, jag spelar mest Pokémon Black/White och Black/White 2. Tycker dom är roliga! 🙂
Fast det jag verkligen älskar med Soul Silver/Heart Gold är att ens pokémon följer efter än, så kul! 😃
Har du cyndaquil på heart gold?
#2 Japp, det är min favorit 🙂
Skulle du vilja byta den mot nån utav dessa:
lvl 40 Suicune
lvl 33 Nidoking
Jag tycker också att Soul Silver är bättre än Black & White :)
Spelar det så mycket jag bara kan
Medarbetare på Pokémon Ifokus
#4 Min Cyndaquil har dock utvecklas till en Quilava och vill heller inte byta bort han. Men jag kan annars föda upp en liten Cyndaquil åt dig om du vill? 🙂
ok du kan få min Nidoking då
Ja, jag spelar heart gold och diamond ibland lite synd att att jag inte kan ha wifi bara det fungerar bara på mina black 1 och black 2. :/
Pokemon hundar och konst
Jag fullkomligt älskar HG/SS, då det har tagit drag från mitt favoritspel Pokémon Yellow med att ens Pokémon går bakom en. 
Jag spelar det ofta, mycket för att jag älskar Pokéathlon också! Det är så underbart att se sina Pokémon teama upp och genomföra olika svåra grenar ihop och sedan få priser och beröm för det. 🙂
Så det spelar jag ibland också! 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Älskar älskar älskar HeartGold ❤️

Jag tycker mycket bättre om HG/SS än B/W. Chikorita är min favorit. 😃
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!