Pokemon Winds and Waves
https://youtu.be/B15Ydgm6QtI?feature=shared
Pokemon Winds and Waves kommer att släppas till Nintendo Switch nästa år, 2027.
Här är en första trailer för spelen och man får se våra nya starters.
Vilken gillar ni bäst? Jag tyckte att alla tre såg väldigt häftiga ut, men jag blev väldigt svag för Pombon. ❤️❤️
Så den får det bli! 🥰
Nackdelen är ju att vi som inte har en Switch 2 inte kommer kunna spela. 😐
Personligen ser jag det som en fördel att spelen släpps sent, vid det laget borde jag kunnat spara ihop till en ny konsoll.😂
Jag hoppas också att dom verkligen lägger allt sitt fokus på att spelen ska bli så bra som möjligt, utan grafikproblem och annat samt en bra story. Har varit lite besviken på do sebaste generationerna, så nu håller jag tummarna för att det här blir riktigt bra!🙏
Jag såg det live och du hann före mig med att skapa en tråd! 😄🥳
Jag är så exalterad och tycker spelet ser jättebra ut! Bäst av allt är det kommer först nästa år så dom verkar ha lärt sig av misstagen från Scarlet och Violet och låter det ta sin tid den här gången. 😄
Du, här är en till Pombon-fan som kommer välja den också. 😄😍
Om det blir så att jag köper en Switch 2 och spelet. Jag är fortfarande "on the fence" så att säga. Personligen tycker jag om Gecquas design lite bättre, men jag kan inte säga nej till en fire-starter som är en HUND. 😍🥰
Oavsett så tycker jag att världen ser helt fantastisk ut och det verkar som om dom ger ledtrådar på att vi ska kunna utforska både på land och i vatten och det ser jag verkligen fram emot. 😍
Det ska bli ett riktigt spännande år och jag hoppas vi får lite smakprov på gameplay footage relativt snart. 😄
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Jag känner väl i princip samma. Det ända är väl att det tyvärr har florerat en del läckor på sociala medier om detta "Winds and Waves" men jag har tagit allt med en nypa salt.
Så det kommer väl kanske inte som en total överaskning utan mer som en bekräftelse att det stämmer.
Men jag tycker samtidigt att dessa sk. "leaks" ska dyka upp flera månader innan en Pokemon Presents video.😞
Men bortsett från detta tycker jag att regionen ser fantastisk ut.
Vissa har gissat på en region baserat på Sydostasien.
Om detta stämmer blir det ju bara ännu mer fantastiskt, då jag tycker att just Sydostasien är väldigt fascinerande med dess länder och kulturer.
Värme är jag dock inget fan av, det är väl tur att man slipper svettas när man spelar dock.😂😂
Ja, som hundälskare blev jag väldigt glad över en hund-starter.
Det var allt på tiden, nu när vi har två katter som starters.
Tofsen på huvudet påminner lite om Zoruas tofs, och till viss del påminner färgen om Fennekin. Bara lite mörkare gul.😁
Jag vill helst att den stannar på alla fyra hela utvecklingslinjen, ungefär som Arcanine.
Börjar bli lite småtrött på alla humanoida slututvecklingar.😅😅
Jag kommer skaffa pombon sa till mamma direkt, den är min xD mamam tar gequa.
Kommer dock bli sjukt besviken och skrika om pombon kliver upp på 2 ben, men tyvärr en rädsla/könsla jag har, dom kpter altdig nån stå kvar på 4 och redan nu har jag 2bens feeling 🥺
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#3 Exakt så känner jag.
Jag har lite svårt för Pokemon som ser ut människor i djurkostymer.😉
Inteleon är nog ett av dom värsta exemplen i min mening….
Men vi får helt enkelt vänta och se. 🙂
#3: Jo normalt så brukar jag allrtid börja med eldstartern, men inte denna gång. Jag vill gärna gå med den, men eftersom det även finns en ödla, så blev jag lite ambivalent. Men det bestämdes att Gecquas blir min starter 😁
Jag hoppas också att de inte kliver upp på två ben.
#5 Jag är också ett stort fan av reptiler, men också hundar. Jag kände dock att Pombon's gullighet vann lite över Gequa där.
Jag gillar också fåglar men Browt har inte lockat mig riktigt lika mycket. Men, får den en riktigt cool final evolution kanske jag ångrar mig.😅
#6: Sonen, som ibland såpelar med mig och molam, blev helförtjust i Browt, så han skulle gå med den om han köper spelet 😁