Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettkreativa-hörnan
Läst 1185 ggr
Hallonsmurfen
4

Fakemon idétråd

Man kanske har en massa bra idéer till olika fakemon, men är inte så förtjust i att rita. Eller så är det någon som gillar att rita men inte kan komma på några idéer. Då blir det ju win win, ellerhur. Därför tycker jag att vi ska ha en tråd där man kan skriva ner alla idéer.

Allt från olika utseenden till namnförslag, allt möjligt. Bara skriv skriv skriv. Ditt förslag kanske blir en fakemon, eller ännu bättre, en Pokémon! Tänk er själva.

Chefen över Nintendo sitter och surfar på nätet. Plötsligt hittar han en svensk Pokémon fan - sida. "De där svenskarna är roliga de, vi kan ju ta och kolla vad de har för skoj här", tänker han. Han ser alla fina förslag. "Nej men oj! Vilka roliga förslag! De här måste vi göra!" Han fortsätter titta runt på sajten. "Det här var en härlig sajt! Den får vi ta och göra till en officiell Pokémon - sida." Sen sitter han och ler hela kvällen. Han är så nöjd med sig själv för att han hittade den där sidan.

Det har den fantastiska spåsmurfen hallonsmurfen sett ska ske, så det kommer att ske.

Jaja, i alla fall, nu är det dags för lite idéer. 😂

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
0

Orange säger jag. Jag tycker att det finns alldeles för få orangea pokémon. 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Galaxy86
0

Jag vill ha en pegasus! i spelet. 

Vit med silver hår. Få väl rita den en dag :P

Pokemon hundar och konst

Hallonsmurfen