X och Y och Japan...
Nu blir jag less på Japan, jag tycker detta har gått för långt! 😭
Jag var borta i Danmark i typ en månad, kom tillbaka hem förra veckan och de släpper fullt med roliga nyheter men också helt nya konsoller som dom i Japan kan förhandsboka och få X eller Y förinstallerat i konsollen, jag har ingen lust att spela på en Japansk konsol eller japanska spel, jag håller mig till de från Europa som jag faktiskt kan förstå språket på, det är så att jag blev fullständigt kär i den blåa konsollen med Xerneas och Yveltal på, jag ber till gud att de släpps i Europa också, men de kommer väl inte hända, dom brukar inte dela med sig av så mycket speciellt.
Länk till konsollerna: http://www.gamereactor.se/nyheter/112754/Nintendo+3DS+med+Pok%E9mon+X%2FY-tema+till+Japan/
Jag känner precis likadant som du gör…! 😢
Jag skulle så gärna vilja ha den gyllene 3DS:en, men den blåa skulle jag bli lika glad över, faktiskt. Har vi jätte, jätte, JÄTTEtur så kanske dom når Europa också…
Vi får hålla tummarna in i det sista! Pikachu fick vi alla fall, så lite hopp finns det nog. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
jag tyckte inte Pikachu konsollen va så jätte snygg 😂men mina tummar kniper som om jag hade en nål i foten!
#2 Jag älskar Pikachukonsolen (Pikachu är min absoluta favorit of all time) och är jätteglad över att den kom hit. 😃
Nu hoppas jag som sagt att vi får samma tur med dessa urläckra 3DSkonsoler… det borde vi verkligen, med tanke på hur snygga dom är och att Japan verkar vilja promota dom nya spelen så mycket som möjligt. Jag håller tummarna hårt! 🙂
Om de inte kommer hit får vi göra de själva! 😈
Medarbetare på Pokémon iFokus
Någon som kanske vill följa med mig till japan och stjäla den gyllene konsolen ..? 😇
#5 Jag är på. 😇
Vi kan låna Mitchikas inbrotts utrustning som hon snodde från sin pappa. 👍
#5 Jag är också på. 😃
#7 Absolut, jag förbereder den på en gång! 😃
Jag har sett olika skins och skal som man kan köpa till 3DS, kanske kan vara något? :)