Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettpokemonkort
Läst 1862 ggr
[[AcsJulia]]
0

Pokémon TCG Online!

Halloj där! Det var ett tag sedan jag plågade er med teckningar och trams… 😉 Men nu är det iallafall så att jag precis har fixat PMN TCG Online, efter att ha spelat "på riktigt" i åtskilliga månader och jag tycker att vi behöver en samlingstråd där alla skriver vad de heter där så att vi kan mötas!

Jag heter Marooie så det är bara att lägga till mig! ❤️

-Aida-
0

Jag heter Mantos333 bara att lägga till om någon vill smiska till mig 😃

Linda3046
0

Jag heter Videoland :) Kan spela med både theme deck och mer seriösa deck.

Föresten, ni har väl inte missat att man kan köpa boosters (med 5 kort i ) och theme decks för tokens :) Man kan även få 50 gratis boosters om man spelar trainer challange, men det krävs rätt mycket grinding.

-Aida-
0

det visste jag inte om trainer challenge, jag brukar köra en match typ per dag eller så 😂

jag köpte mind whipe leken och en massa plasma blast boosters, blev verkligen besviken på att mind whipe var så värdelös att spela med, tycker inte den fungerar nå bra alls förutom tropius och genesect som bankar sönder allt i trainer challenge 😃

Mitchika
0

#2 Det har jag missat totalt! 😮

Nu börjar ju TCG Online bli intressant igen ju. 😃

Jag måste bara logga in och komma ihåg mitt användarnamn. Det var för länge sen jag spelade…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Linda3046
0

Tror det funkar såhär, om man lyckas få 30 000 poäng mot en tränare i trainer challange får man 1 random booster. Sen när man fått 30 000 hos varje tränare i en hel liga så får man 5 boosters. Men som sagt, inget man gör över en dag precis.. :P

Nej, theme decken är inte så bra att spela mot seriösa lekar :P Men samtidigt är chansen att dra något riktigt bra ur 5 såna där halv-boosters väldigt låg, så det är inte en helt dålig deal ändå.

Solar strike decket tycker jag är rätt bra. Innehåller några bra tränarkort som Juniper, pokémon Catcher och Ultra ball och en blastoise som är bra att ha i deck :)