Ack och ve!
Pokemon X och Y kommer snart ut och jag har inget 3DS! Alla här på iFokus kommer börja skriva om sina spännande äventyr och jag kan inte vara med. 😢 Vad ska jag ta mig till?! 😭
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Inte jag heller, man ska köpa efter att jag köpt The sims 3 in i framtiden. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus

#1 Sant. Alternativet är att vänta till julafton. 🎁
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
finns det inget billigt 3ds du kan få tag på?
2DS finns ju alltid och Beg 3ds :3

#4 2DS är bara 350 kr billigare och då köper jag nog hellre ett riktigt 3DS. De begagnade 3DS jag hittar ligger runt tusenlappen så då sparar jag inte så mycket heller.😕
Samma svar till dig #3. 😕
Men kom ihåg att det skiftar ju alltid ^^ tar säkert ett tag att spara nog pengar iafl och då kan det ju vara nog billigt :) och sedan om du är student så finns ju alltid mécenat :D
Lider med dig. jag skulle inte tycka det var så roligt att vara utan när alla andra spelar 😕

#6 STUDENTRABATT! Hurra! 🥳 Jag måste se vad jag kan spara…