Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettallmänt-om-pokemon
Läst 1461 ggr
AnnaMoonshadow
0

Drömpokémon

vi hade en liten pokémon-kväll här hemma igår då vi satt en grupp och nördade och turnerade lite. Mitt i allt kom frågan om drömpokémon upp och vi alla hade rätt bra fantasi sådär mitt i natten. Tänkte ställa samma fråga här och se om ni har några bra svar. Själv insåg jag att jag skulle vilja ha en flygande Eevee-utveckling, kan ni förstå vad gulligt med en Eevee med vingar?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

DaniPoo
3

Jag vill ha en legendarisk Delfin pokemon som är Water/Fairy! :D
Med en counterpart, Legendarisk tasmansk djävul Fire/Dark (fast det kanske blir lite för likt Houndoom?)

Zolah
2

Jag skulle tycka det skulle vara ballt med nordisk mytologi pokemon ^^ tänk er en Bäckahäst :D eller kanske en lindorm ._.

molam
0

En skvader självklart! ^^ Fairy Och flying!

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

LajvKrattan
0

Skvader! XD

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Zolah
0

Skvader är sjukt roliga :D tecknade en sådan på request i teckna i fokus ^^ ( faktis samtidigt som jag var med på tävling här på PiF )

DaniPoo
0

En Chimera baserad pokemon vore också nice
Samt att et vore awesome om dem förutom Shiny pokemon lade till Albino pokemon. och dem skulle vara mer sällsynta än shiny

AnnaMoonshadow
0

oohh, ni har ju massor med bra idéer 😃 finns så många möjligheter!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

DaniPoo
1

djur dem borde basera pokemon på i nästa generation.
svärdfisk
pilgiftsgroda azureus
vattenskorpion
python pokemon (inte giftig men stark)
åsna

Coolaste vore en atom pokemon med olika isotoper/forms beroende på stats elr liknande

Druiden
0

#6 Alla trodde all Littleo skulle bli en chimera ett tag innan vi fick se utvecklingen

Medarbetare på Pokémon Ifokus

DaniPoo
0

Tänk typ en pokemon som heter atomos, beroende på base stats så kan den vara olika elements ^^

Hallonsmurfen
0

I tråden Fantasi pokémon och Tecknar-tråden finns en hel del fina fakemon! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

M_a_r_i_a
0

Men typ en legendarisk is eller fairy pokemon, som typ ser lite ut som hästar? haha och att dom inte är så dekorerade men massvis detaljer som dagtidens pokemon har… :/

M_A_R_I_A 🌺

Druiden
0

Jag tycker bara att det skulle bli en massa okontrollerad röra om alla fick bestämma en egen pokémon.
Men tanken är kul

Medarbetare på Pokémon Ifokus

Mitchika
0

#1 Åh, båda dom två skulle jag vilja se också! Det vore superhäftigt. 😃

Jag skulle vilja se legendariska Pokémon baserade på Fenrisulven och även Sleipner! Det vore läckert… 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[EllenAlicia]
0

Ooh flygande eevee evolution vore GRYMT! 😃