Drömpokémon
vi hade en liten pokémon-kväll här hemma igår då vi satt en grupp och nördade och turnerade lite. Mitt i allt kom frågan om drömpokémon upp och vi alla hade rätt bra fantasi sådär mitt i natten. Tänkte ställa samma fråga här och se om ni har några bra svar. Själv insåg jag att jag skulle vilja ha en flygande Eevee-utveckling, kan ni förstå vad gulligt med en Eevee med vingar?
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
Jag vill ha en legendarisk Delfin pokemon som är Water/Fairy! :D
Med en counterpart, Legendarisk tasmansk djävul Fire/Dark (fast det kanske blir lite för likt Houndoom?)
Jag skulle tycka det skulle vara ballt med nordisk mytologi pokemon ^^ tänk er en Bäckahäst :D eller kanske en lindorm ._.
En skvader självklart! ^^ Fairy Och flying!
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Skvader! XD
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Skvader är sjukt roliga :D tecknade en sådan på request i teckna i fokus ^^ ( faktis samtidigt som jag var med på tävling här på PiF )
En Chimera baserad pokemon vore också nice
Samt att et vore awesome om dem förutom Shiny pokemon lade till Albino pokemon. och dem skulle vara mer sällsynta än shiny
oohh, ni har ju massor med bra idéer 😃 finns så många möjligheter!
Vea <3
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]
"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3
djur dem borde basera pokemon på i nästa generation.
svärdfisk
pilgiftsgroda azureus
vattenskorpion
python pokemon (inte giftig men stark)
åsna
Coolaste vore en atom pokemon med olika isotoper/forms beroende på stats elr liknande
#6 Alla trodde all Littleo skulle bli en chimera ett tag innan vi fick se utvecklingen
Medarbetare på Pokémon Ifokus
Tänk typ en pokemon som heter atomos, beroende på base stats så kan den vara olika elements ^^
I tråden Fantasi pokémon och Tecknar-tråden finns en hel del fina fakemon! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus
Men typ en legendarisk is eller fairy pokemon, som typ ser lite ut som hästar? haha och att dom inte är så dekorerade men massvis detaljer som dagtidens pokemon har… :/
M_A_R_I_A 🌺
Jag tycker bara att det skulle bli en massa okontrollerad röra om alla fick bestämma en egen pokémon.
Men tanken är kul
Medarbetare på Pokémon Ifokus
#1 Åh, båda dom två skulle jag vilja se också! Det vore superhäftigt. 😃
Jag skulle vilja se legendariska Pokémon baserade på Fenrisulven och även Sleipner! Det vore läckert… 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ooh flygande eevee evolution vore GRYMT! 😃