Vilken är din sötaste pokémon??
hej! inget att göra på pokémon? kolla in det här ->har ni någon pokémon som ni tycker är jätte söt när den har på sig saker.
(inte för att jag tyckte den blev bra) "besviken kalle"
det här är alltså en tävling (ganska kort). tråden stängs 27/10 så skynda på !!!! och då kommer också alla bidragen läggas ut på BIDRAG (som inte har kommit ännu) och så kommer det vara en VILKEN VÄLJER DU där får man välja vilken som man tycker är bäst och den som får 30 röster först 🥳VINNER 🥳 (priset är äran)
REGLER: vinner man inte måste man göra fantasi pokémon och skicka in 🤪 trode ni inte va ?!?!?!?!?!?
(man behöver inte klä på sin pokémon saker)
Jag gjorde det bara för att kul :) :) :) :) :) x) X) :0 :o :O := :{ :$ :/ :(
Min absolut sötaste pokemon är min Shiny ponyta på Diamond (tror jag) hon är nu på lvl 100 men henne har jag ingen bild på då mina syskon har slarvat bort mitt Diamond, så jag kan berätta om min sötnos men inte vara med.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
hamstermia, du har inte sökt om tillstånd för att göra en tävling på sajten av varken mig (sajtvärd) eller någon av medarbetarna. Ingen har informerat mig om detta, så jag kommer låsa den här tråden.
Vi har redan en aktiv tävling på sajten och ytterligare en planerad. Det är inte tillåtet att starta tävlingar på sajten utan ledningen tillåtelse.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows