Äntligen :D
Äntligen har jag också skaffat mig pokemon x! :D har precis börjat spela och det blev fennekin som strarter. Kallar honom fang ;) som jag längtat efter detta!nu åter till spelandet :)
ååh vad kul 😃lycka till!
Grattis och lycka till med spelandet! 😃
Så roligt! Jag väntar själv på att få hem Pokémon Y och spela igenom spelen en gång till. 🙂
Lycka till, jag hoppas du får det riktigt kul på din Pokémonresa! 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Grattis och lycka till med spelandet. Själv kommer jag att bege mig ut på min tredje pokemonresa inom kort med mitt Y 👍
Ha riktigt kul. Jag ska snart bege mig ut på en ny resa med X. Har spelat igenom Y.
HA jätte trevlig med ditt nya spel mitt party är fixat för min nästa gång, nu ska jag bara ta mig mod att restarta mitt x3
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Tack alla :D Kul att ni redan har varvat spelen, men bättre sent än aldrig heter det ju ;)
Älskar det verkligen! Många söta pokémon :) Och Pikachu säger ju Pika när han ska slåss, hur underbart är inte det!!!!
Molam och jag skall byta spel den här gången. Jag skall köra X och hon skall köra på Y.
Partyna är fixade, nu är det bara att fixa iordning pokemonen innan restart 👍
#7 Jo det är ju jättesött!
#7 Man märker att man är ett äkta Pikachu-fan när det är med på ens topp 5-lista av varför Pokémon X/Y är så awesome… 😇😃
#8 Härligt att byta spel med varandra! Försökte övertala syrran att hon kunde köpa Y, men hon var inte så sugen på det tyvärr😉 jag är den enda pokémon-nörden i min familj 😛
#9 Supersött!
#10 haha ja verkligen!😃
Spelet är verkligen riktigt bra oc jag har så svårt att välja vilka pokémon som ska ingå i mitt team, där är många nya jag gillar! och jag älskar att
Braixen använder sin trollstav när han slåss!
#11 Ja, Braixen med sin stav är verkligen supercharmig. 😃
Jag fäste mig mycket mer vid utvecklingarna när jag körde genom X med min Fennekin Chip än vad jag trodde. Så det var svårt att välja en ny starter i Y, då jag hela tiden drogs åt Fennekin igen. 😇
Jag har också fäst mig vid Fennekin och hans utvecklingar, jag blev jättebesviken när jag såg att han skulle gå upp på två ben, men nu är han min favorit. Det är nu andra gången jag går med den som starter, och jag har ännu inte blivit besviken på den 😃
Jag funderade faktiskt på om jag skulle köra med Charmander istället och låta Fennekin va i boxen. Glad att jag gav honom en chans! Jag måste säga att jag har fäst mig vid honom mycket! En pokémon som använder trollstav är verkligen den perfekta för mig som är Harry Potter-nörd 😃