shiny Darkrai lv100
hejhej, jag har lyckats lägga vantarna på en shiny Darkrai lv100 skulle tänka mig att den har 6IV men är inte säker. jag undrar vad ni skulle kunna byta mot den! är öppen för allt! ^^
kan byta den mot Shiny Mewtwo. Lv. 100 😃
#1 nej tack, gillar inte mewtwo så mycket ;P Darkrai uppe för trade igen då den jag skulle tradea med redan tradear bort sin när jag kunde tradea..
Jag har shiny entei och raikou från event som kan extremespeed. inte lvl 100 dock.
Jag har fått över några a mina legendarer. jag har både Lugia, Palkia, Dialga och nån till. Åtminstone Lugia och palkia är shiny, kan det vara av intresse mot darkray ?
:O shiny lugia? jag älskar den! skulle gärna byta shiny darkrai mot shiny lugia :D
Kollade nu, det är ingen av mina två Lugia som är shiny, utan det är Suicune, Giratina och Palkia som är shiny.
Men en sak som du kanske kan tänka dig att överse med att lugia inte är shiny, är att bägge två är på Lv.5.
Bägge har attacken Aeroblast 😉
jag hittade en Shiny lugia på GTS men när jag skulle tradea stod det this is a special pokemon you can't trade it. :/ så det går ju obviously inte… men #6 jag älskar lugia! fast en shiny darkrai lv 100 mot lugia lv5? XD kanske kan byta darkrai mot lugia och någon mer? :3
#3 är din raikou Engelsk? :D då vill jag tradea
Jag älskar darkrai, så visst kan jag skicka med någon mer ;) Har Palkia, Dialga, Suicune och Ho-Ho ….Intresserad ?? 😉
#9 Darkrai mot lugia och dialga?(om inte Aidas Raikou är engelsk för då vill jag ha den ^^') :) jag är i skolan så vi kan tradea i eftermiddag?
Kan ni bara byta fram och tillbaka med mig för jag vill gärna få in de i Pokédexen men jag behöver de inte.
Alla de legendariska som ni har alltså.
Min raikou är engelsk. såg att jag hade shiny suicune med extremespeed också. alla dom är engelska inklusive entei.
Edit: Jag har också deoxys i defense form, i lvl 100 från event.
#12 då vill jag jättegärna ha en Raikou! :'D jag vet en som vill tradea den mot min dröm shiny lugia TTwTT så ledsen #9 ditt erbjudande fantastiskt men enda sen jag skaffade pokemon X har mitt mål varit en shiny lugia ^^'
Okej då är raikou din, säg till när du kan tradea så ploppar jag in i spelet, jag har all tid i världen hela dagen och hela natten. :P
Jag heter Emma i spelet föresten, kan va bra att veta. :P
#14 min FC: 0318-8310-7304 in game name Keeper! ^^ kommer hem om ett par timmar ;P
1478 4164 1354 min FC om du inte redan addat mig. :)
Jag måste ut ett tag, något dök upp, men de går nog snabbt, min mamma kör ändå som en dåre. :P
Hemma igen, förlåt för alla dubbel postar och off topic. :P
#18 Det e lugnt! ^^ jag är hemma om fem minuter, går Online direkt! ska se om jag kanske redan addat dig
tack så mycket för den fina raikoun! :D
de va så lite, tack för darkrai :D
Ciklidtok! :D jag har nu fixat en till shiny darkrai lv100! vill du fortf byta? :) men jag har nu min dröm shiny lugia så kanske en dialga och ho-oh? :D
#22 jag kan gärna byta mot Dialga och Ho-oh, men vill invänta besked från Aida först, om hon är villig att byta sin Deoxy med mig :)
Dialga och Ho-oh är dock inte shiny.
Vilka legendarer har du att erbjuda mot deoxys?
#24 okej! ^^ jag ska på scouter om ett tag och jag är hemma om kanske 3 timmar, skicka gärna ett PM när vi kan tradea.
Jag har:
*Suicune lv.30 shiny
*Entei lv.30 shiny
*Raiko lv.30 shiny
*Lugia lv.5
*Dialga lv.5
*Giratina lv.5 Shiny (Pkrs)
*Tornadus lv. 5
*Landorus lv.5
*Thundurus lv.5
*Ho-oh lv.5
*Palkia lv. 5 Shiny (Pkrs)
*Manaphy lv.5
Du kan få allihopa, bara du vill byta din Deoxy med mig 😃
*Lugia lv.5
*Dialga lv.5
*Giratina lv.5 Shiny (Pkrs)
*Palkia lv. 5 Shiny (Pkrs)
Jag byter gärna dessa mot min deoxys. :D
då kanske jag kan ta ho-oh och suicune? :)
Kan inte vänta, loggar in på spelet och ser om ni är online :D Heter marie (Maddogprofilen)
Jag kan byta nu, jag är inne. :) Jag heter Emma in game.
Vad heter din spelprofil ??
Aida: du är keeper har jag för mig, stämmer det ??
EDIT: Nej det hette du inte, du heter emma såg jag högre upp i tråden
EDIT 2: HA det var lucky som hette keeper 😛
tack så mycket för bytet :D pichu du fick var också shiny från event :P
Tack å tack å tack 😃
jag är på scouterna, kan byta om en timme :) haha japp jag är Keeper xD FC: 0318-3810-7304 vet inte om du redan addat mig kanske?
jag har addat dig redan :D. Jag kollar av vid halv 9 om du är inne då :D
jag är inne! ^^ så darkrai för suicune och ho-oh? :)
japp :D Sökte dig men du var upptagen ;) Är inne nu i varje fall
tack så mycket för traden! :'D ho-oh är ju så vacker!
Tusen tack för darkray också :D
Tyvärr var både Darkray och Deoxy "special pokemon" så det gick inte att byta dem i GTS'en, men det gör inte så mycket. Får fortsätta att försöka kläcka fram Shiny Hawlucha och Shiny Helioptile 😉
#34 Det såg jag faktiskt inte först, utan det var Molam som upptäckte det, men inte blev jag ledsen för det inte. Den var så otroligt söt så det finns inte 😍 Jädra bra attacker hade den också :D