Global Trade Station
I GTS'en tycker jag att det är mitt val om jag vill byta bort en legendary pokemon eller inte.
Jag ville byta bort en Darkrai som jag fångade själv i pokemon White och den säger "you can't trade, it's a special pokemon" vad gör den Darkrai så speciell, den har inga Medaljer eller nåt, bara en helt vanlig Darkrai som ja fångat själv. ><
Den kanske tycker extra mycket om dig? 😇
Vad jag vet så går det inte att byta Legendary Pokémon som bara går att få tag i via events i GTS:en. Det gäller då Mew, Celebi, Jirachi, Deoxys, Manaphy, Darkrai, Shaymin, Arceus, Victini, Keldeo, Meloetta och Genesect om jag inte är ute och cyklar.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Men då är de ju inte ens nån ide av folk på GTS'en att ens få be om dom pokemonen, de är det enda man ser att folk frågar om. ><
Kan inte hålla med mer. Jag har sökt och sökt vissa pokemon i Shiny form, men när jag väl har pokemon som jag kan byta, då går det inte för det är en "special pokemon" 😕 Det är synd, men vad kan man göra 🤔
Jag fick tag på shiny Rayquaza i alla fall, nu har jag en grön och en svart, fick hitta annat att tradea istället.
Men då kan man ju bara tradea tråkiga legendariska som alla redan har som Xerneas,dialga och sånna som inte kommer med event. ><
Jo, det är lite tråkigt, det håller jag med om.
Tycker det är jobbit en sak när de flesta folk vill ha event pokemon.
Jag vet inte varför vissa har en sån spärr?
Pokemon hundar och konst
Hade det inte varit för den spärren så hade jag haft 4 shiny som jag har sökt länge. men det var Ebentpokemon de ville ha, och då gick det ju inte …tyvärr :(
#2 Antingen är det väl folk som inte vet om det (och därför är det så många, för dom blir aldrig bytta) eller så gör folk så bara för att jävlar eller skryta om deras shiny pokémon :/