Diancie är äkta
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har precis sett en video där en kille visar sin Diancie.
Han fick den via ett Wonder Card och han berättar att man inte behöver vänta så länge förrän vi kan få en egen.
Jag börjar tro att Hoopa och Volcanion kommer snart😃
Jag måste faktiskt ifrågasätta det här Diance lär komma tidigast till sommaren i Japan av tradition med Movie relaterade pokemons. Ska man följa Traditonen Så inte före 21 Juli.
Ja den kanske inte kommer förrns då men han säger också att han "fått händerna på" ett wonder card.
Ja jag vet att de går efter animen också så det kan ta ett tag som du säger.
Men min point är att den är äkta och det trodde inte jag från början.
#2 Diancie blev bekräftad redan runt mitten av februari. 🙂
http://pokemon.ifokus.se/discussions/52fb51328e0e7479ca0003f6-pokmon-719-diancie-bekraftad
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jaha jag trodde bara att den fanns men att man inte kunde få den till spelet förrän typ Z eller + och - eller vad det är de håller på att göra.
#4 Va? Håller dom på göra ett Z? Är det bekräftad? 😮 *hyperventilerar på grund av lycka och glädje*
#5 Nej, jag har inte hört någon bekräftelse från någon officiell källa om ett Z, även om det vore häftigt. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag hoppas det kommer fler :)
#8 Tar alla rykten med en nypa salt, så slipper man bli besviken. 😃
Jag hoppas att det kommer ett Z med Zygarde som maskot i framtiden. 😇 Lär ju dock dröja något år minst eftersom att det inte var så länge sen X och Y släpptes.
Nja, det behöver imnte dröja så väldigt länge. Platinum släpptes ju ganska snart efter Diamond och Pearl.
Men jag äger som Blue_Lugia, jag tar ingenting förgivet, kommer det så kommer det.