Zygarde
Jag har aldrig gillat Zygarde, tyckte designen var den fulaste jag sett, har inte ens gått och fångat den för att jag tyckte den var så ohyggligt ful, men jag bestämde mig för att göra de i alla fall, när jag väl testat den i amie, tyckte jag att den var jätte söt! Nu vill jag inte skiljas från den, nästan kär på nytt.😂
Vad tycker ni om zygarde och dens design i övrigt?
Vad tycker ni om den som pokemon?
Använder ni den själva?
Fångade ni den?
Zygarde pratas de inte så mycket om alls nånstans, så här kan vi dedikera en tråd åt den och ge lite rampljus.
Tycker heller inte om Zygarde, har aldrig gjort. Jag har fånhat den på det ena spelet, det jag skall fylla dexen på, men på det andra går jag inte ens och hämtar den ;)
Det sägs att den skall vara ohyggligt stark, men det vet jag inte ;)
Tycker den varken är fin eller ful, men helt ok är den ändå. Har inte gått med den något så har ingen riktigt åsikt. Är ibland fortfarande osäker om den verkligen räknas som legendarisk, men det gör den väl ändå?
#2 Japp den är legendarisk, Kyurem va ju lite så i början också att den inte fick något riktigt rampljus förrän de släpptes filmer och mer info om att den faktiskt kunde bli White och black kyurem.