Sista chansen!
Idag 28/11 är sista chansen att få tag på Diancie koder där dom fortfarande finns tillgängliga.
Ja det var det de :P Fick aldrig tag på någon men både ShinyDedenne och Rovfish har 2 som jag kan skaffa 😃 på hederligt vis 👍
#1 leagm kan jag få en? du kann få en shiny du vill ha ^^ jag har möjlighet att chaina nästan vad som helst sjukt fort just nu. eller nästan alla legendariska.
Eller så kann du ge mig pokemon du vill ha på level hundra då behöver jag tvådagar så är ditt pokemon eller dina pokemon på level 100 ifall du inte orkar levla xD
Eller alla tre saker xD
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Om någon vill ha en diancie-kod så har jag en som jag fick innan jag bestämde mig för om jag skulle köpa X/Y eller ORAS (blev alpha sapphire, så jag kan inte använda koden). Skulle dock uppskatta om jag skulle kunna få nån lite rolig pokémon för den :)
om leagm inte vill ge mig(haha😉) kann du få en rolig pokemon för den XD
nån shiny eller legendarisk XD
mvh, HamsterHamster
Oj förlåt hamster hamster, såg inte medelandena 😞
Har nämligen ÄNTLIGEN fått mitt spel idag och var helt uppslukad av det XD
Jag har inte tradat med varken Rovfisk eller ShinyDedenne än men när jag gör det så ska jag ge den till dig. Behöver ingenting för den. OOOOM det inte är så att du har något jag JÄTTE GÄRNA vill ha😐
#3 Jag tar gärna koden om det är ok🙂 Då kan jag ge Hamsterhamster ShinyDedennes Diance😃 Ville gärna ha kod så det passar mig bra😉
#5 haha vilka shinys gillar du väldigt mycket?
mvh, HamsterHamster
Hur blev det med min kod? Var det nån som ville ha den?
Jag kan ta en diance, det fanns så få här i stan.
Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!
#9 Nu har jag skickat koden till dig via pm.
#12 oavsett vad så får du tillgång till stenen antar jag, tror jag hittade en snubbe man pratar med för att få stenen, men är osäker på hur de funkar, jag har inte diancie.
#10 Har fortfarande Diancie kvar (även om Leagm skall ha en) jag vill mer än gärna ha shiny Froakie med protean 😃