Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettpokemonspel-till-nintendo-ds-3ds
Läst 1195 ggr
[Blue_Lugia]
0

Folk som avbryter strider!?

Är det fler än jag som blir riktigt irriterad på folk som avslutar striden i sista stund?! Jag är kanske inte bra på att spela men, när jag väl är på gränsen till att ta hem det hela så avbryter man! För mig är seger inte det viktigaste, och jag struntar i att få fram toppen tid, då jag varken har motivation eller tålamod till det, men när man inte ens kan få ett avslut, vill jag ibland bara slänga min 3ds i väggen!!

Draken
0

Det händer tyvärr ganska ofta att folk avbryter strider när den andra är på väg att vinna. Det är väldigt irriterande, men tyvärr inte så mycket man kan göra åt det. :(

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

-Aida-
0

ingen har avbrytit mina strider men de låter lite som dåliga förlorare.😂i vilket fall som helst har man vunnit, du kan nog se de som att dom erkänner förlusten.
Jag hänger alltid kvar in i de sista, för man kan lyckas vända på striden i alla fall även om man bara har en kvar.

[Blue_Lugia]
0

Skulle stå team, inte tid såklart. Men det kanske ni förstod ändå. ;) Jag är av den åsikten att man håller på in i det sista oavsett om det ser illa ut eller inte, det blir mer rättvist på något sätt, ibland förlorar man, ibland inte. Jag är inte den som retar mig på småsaker, men när det händer flera gånger på raken, suger det musten ur en lite faktiskt. Men men…:)

leagm
0

Jag brukar bli riktigt sur på sådana typer jag med. Dock kan jag vara en sån ibland.

Om det typ gick JÄÄÄTE DÅLIGT i början och jag märker att min motståndare retar mig (ja det har hänt) så stänger jag gärna av mitt i striden! Tycker bara att det är lågt om man retar.

Men sen kan man ju alltid ge upp i matchen. Det tycker jag är mycket trevligare än att man stänger av helt. Då signalerar man att "ja du vann, jag förlorade, grattis" och sen slut. Ska nog göra det nästa gång jag vill fly.

[Blue_Lugia]
0

Tycker ändå man kör slut striden oavsett om man är påväg att förlora eller inte. Blir ett mer "riktigt " avslutat då , men där är vi olika. :)

Candy Blue
0

Har inte testat att köra mot andra motståndare :O Hur gör man detta? :O :D

Draken
1

När man är uppkopplad på internet via spelet, så kan andra som är uppkiopplade samtidigt skicka en förfrågan till dig om du antigen vill strida eller byta, sen är det upp till dig om du svarar på förfrågan . Du kan också skicka förfrågningar till andra :)

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Candy Blue
0

#7 Oh okej :D
Najs :)

Tack så mycket :)

Draken
0

🙂

Mvh./ Draken