Pokemon event?
Är det någon som på rak arm kan säga om det fortfarande finns mysterygifts kvar eller andra event att ladda ner? Har lagt pokemon på hyllan dom senaste månaderna i och med mina djur. Det finns säkert att hitta på Serebii någonstans, om jag letar långt tillbaka, men dom flesta event brukar ju inte vara så länge.
Tyvärr har de varit fruktansvärt dåligt med events nu på senaste, har inte varit något vad jag vet.
De är ju dom där konstant med turneringarna, om man går med på turneringarna och registrerar sig får man ibland en pokemon att hämta men dom struntar jag i, orkar inte delta på sånt där.
Japan däremot har gott om events, men Shiny Charizard med Y stenen går runt i både USA och Tyskland, tror de va Australien också i nå spelbutiker att hämta ner, väntar fortfarande på att vi ska få den, om vi nu får det för de finns ju en hel del vi faktiskt inte fått, som Shiny Genesect.
Dom där gen 5 starterna Serperior/Emboar/Samurott Skulle dom inte hålla på ett bra tag? Jag tog aldrig Samurott för att jag då inte var speciellt intresserad. Förrutom dessa tänkte mest om det var fler jag hade missat.
Har hämtat Samurott nu. Även dom tre startrarna från gen 2. Vilken tur att dom håller på så länge. :)
Jag tror dom skulle hålla i ett år elle så.