Pokemon GO!
https://www.youtube.com/watch?v=2sj2iQyBTQs
Nya Pokemon GO är alltså en app till iOS och Android telefoner, man har ett armband som man kontaktar med bluetooth via telefonen och får meddelanden om pokemon i närheten, dom beskriver de som Pokemon ute i verkligheten som man fångar genom mobilen och byter med andra spelare.
Har för mig att dom släppte en liknande trailer som april skämt förut.
Jag saknar ord… 
"Jag vill ha!" känns alldeles för otillräckligt.. Det här var spelet jag drömde om som barn, spelet jag alltid velat ha! Springa runt utomhus och jaga Pokémon ihop med hunden och kompisar, det är rena drömmen! 😍
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Ja! det gjorde jag också! 😂 skulle kunna hitta pokemon tillsammans med min hund då, inte för att han skulle förstå så mycket men vi är ute mycket och ibland går vi väldans långt.
Synd att det inte lär bli fullt så coolt som i trailern bara … Det lilla man fick se av faktiskt gameplay de sista sekunderna ser inte fullt så imponerande ut. :P Men det blir säkert kul ändå!
Här är en presskonferens om Pokémon GO också:
#3 De va nog därför dom gjorde en häftig trailer för att kompensera för de kassa gameplayet. 😂
De lär nog bli lite lame spel men jag kommer definitivt skaffa de när de släpps.
#5 Dom vill väl locka så många dom kan att köpa spelet (om det nu kommer kosta något). ;)
Spelet kommer vara gratis men jag misstänker att köp innuti appen kommer finnas och att armbandet kommer kosta.
i spelet kan man ha items som pokebollar, honung och potions, kanske de är så att vissa items kommer kosta riktiga pengar.
#7 Lite fult egentligen, finns säkert dom som irriterar sig på det… :/

Armbandet kommer garanterat kosta men jag hoppas verkligen på att de sköter in-app-purchases snyggt och inte bara gör fult freemium-skräp av det.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Jag kommer garanterat inte spela om pokebollarna ska kosta eller om man måste köpa bättre poke bollar för riktiga pengar, kanske dom kommer ha nån sorts in game currency man kan samla på sig så man kan köpa lite items.
https://www.youtube.com/watch?v=UrIAf_7B6cU
Första länken är mer information om Pokemon Go andra länken är samma artickel som pratas om i videon ifall ni vill läsa själva, jag är alldeles för lat för att läsa de själv, därav första länken.