Mystery Gift Event
Koden P1KACHUGET får du en Ash hatt Pikachu. Koden går ut 30e November och de kommer fler Pikachu hattar, en för varje region längre fram.
Åh, hurra! Tusen tack för att du postar om det! Jag älskar Pikachu med hattar. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag tycker de är lite coolt att det faktiskt är Ash's Pikachu. De står till o med att den kommer från TV programmet och att Ash är orginal tränaren. :D
#2: Så häftigt!! :D
Har redan många sen innan.
Hade hoppas på bättre Pikachu.
Men får träna upp dom 😊
Pokemon hundar och konst
Nästa hatt pikachu kod P1KAADVANCE
#5: Tusen tack för att du postar koderna när dom släpps! :D
Jag har missat flera av dessa Pikachu förut då jag har så mycket att stå i i verkliga livet att jag varken hinner med eller kommer ihåg att kolla upp när nästa släpps.
1CH00SEY0U nästa kod! :D
#6 inga problem! Jag har mycket tid över för det mesta att hitta såna här saker. :)
Nästa hatt!!
V0LTTACKLEP1KA
nu har jag laddat ner allihopa. Hade helt missat att man kunde få Pikachu med hattar
Vi har massor med events framför oss! Alla legendariska pokemon kommer släppas igen. :D
Oj det ser jag fram emot 😀
Säger som det sagts här ovan. Är så himla tcksam att du letar rätt på denna information och skriver ut det här. jag har inte tiden (eller tålamodet för den delan) och sitta och leta
Berättade för ýngsta dottern (12) nu. Och hon blev överlycklig. Jag skall köpa expansionpack åt henne när barnbidraget kommer den 20.
Hjälpte henne att starta ett konto på switchen så hon kan hämta mystri gifts. Så hon sitter och laddar ner pikachu för glatta livet medans jag sitter och skriver ;)
- Redigerat 2020-10-10 16:31 av Draken
Men ååh vad kul! Tack för att ni uppskattar att jag delar koderna här. :)
#13: Det uppskattas hur mycket som helst 😍
Nästa kod! P1KABESTW1SH
Alla koderna är giltiga fram till 30 November. :)
Oj glömde bort måste laddar ner
Pokemon hundar och konst
Nästa kod! KAL0SP1KA
Nästa kod! ULTRAP1KA
Nästa kod K1NP1KA1855
Denna har en annorlunda keps och håller en light ball. Detta är den åttonde och sista cap pikachu.
Super, nu har jag laddat ner alla :D
Breedar man den som håller i Light Clay så får man väl Volttackle på Pichu har jag för mig ?
#20 Du menar nog light ball? :) Det stämmer, då får man volt Tackle på pichu.
Ja det var light ball ;)
Den 30e går koderna ut. Passa på ifall du missade någon.
Original Cap: P1KACHUGET
Hoenn Cap: P1KAADVANCE
Sinnoh Cap: VOLTTACKLEP1KA
Unova Cap: P1KABESTW1SH
Kalos Cap: KAL0SP1KA
Alola Cap: ULTRAP1KA
Partner Cap: 1CH00SEY0U
World Cap: K1NP1KA1855