Expansion Packs
Nu börjar det närma sig releasen av Crown Tundra. Hur många av er har spelat Isle of Armor och hur långt har ni kommit ?
Jag har just startat om en av mina profiler och har precis anlänt till Isle of Armor. Jag har inte utforskat hela alltet ännu, så jag måste väl göra det också ;)
Ser nmi fram emot releasen av Crown Tundra ?
Jag har inte spelat Isle of Armor, jag äger det inte ens. :(
Jag vill och jag ska försöka få in det i budgeten så jag kan spela mer med mitt team som jag är så fäst vid. För jag ser verkligen fram emot båda expansionerna, men speciellt Crown Tundra.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag har spelat ut Isle of Armor. Tyckte den va kul! Men ser verkligen fram emot Crown Tundra! Det är dock ENORMT trist att det är så långt till de släpps, kan inte vänta!! :P
#1 Hoppas du får in det i budgeten. Spelen är jättetrevliga. jag skall köpa ett till, yngsta dottern har tittat när jag kör på TV'n och hon är helfrälst ;)
Kan unna oss lite "onödiga" grejer just nu, jag har jobbat med Covidpatioenter under sommaren, så jag fick en mycket bra lön nu i september :)
Jag längtar mig sjuk efter Crown Tundra, och jag håller med. Det känns som 3 månader, inte tre veckor tills den släpps ;)
Jag har isle men väntar på armor.
Vet ej vilket team jag ska jobba med.
Men tänker ha min shiny vaporeon. 😊
Pokemon hundar och konst
- Redigerat 2020-10-06 15:20 av Galaxy86
Nu är de inte långt kvar till Crown Tundra!! Så taggad!!!
Samma här. Har sett lite trailers och den verkar vara större .
Undrar vad man får för uppgifter där, och om man får någon rolig pokemon :D
Saknar dragonite men har typ sex 4 st i banken.
Pokemon hundar och konst
Just nu längtar jag ihjäl mig!! 😁
Pokemon hundar och konst
Mmm…samma här. Det verkar som man kan fånga alla legendarer från alla spel i Crown Tundra. man kan tydligen även göra multibattles tournament.
Snart är de dax för crown tundra!
Fredag va?
Pokemon hundar och konst
Längtar tills dragonite ❤️
Pokemon hundar och konst
Kan knappt vänta! Kommer inte heller kunna sova :')
Inte jag heller ! Måste till jobbet först helgen
Blir det spel
Pokemon hundar och konst
Kan ej vänta i morgon släpps det i Sverige?
Pokemon hundar och konst
är riktigt nöjd med Crown Tundra, hur är det med er andra :D
Jag tycker de är himla coolt. Älskar att inte veta vart jag går och bara ge mig ut och utforska!