Crown Tundra
Hur går de för er i Crown Tundra ni som har de?
Jag har dessvärre inte hunnit spela så mycket, bara början än så länge. Jag stör mig på att jag har en massa annat för mig istället när jag vill spela också. :)
Hittils känns crown tundra helt fantastisk!
Det går bra ! Klarar historien.
Tränar mina 5 dragonite 🤩
Pokemon hundar och konst
Jag har försökt skjuta upp att börja utforska Crown Tundra. Istället har jag spenderat säkert 25 timmar i Max Lair :D
Jag har spelat klart crown tundra, jag side tracka en hel massa och mötte en ny pokemon som jag bara älskar! :D
Jagar legendarer och vill komplettera mitt pokedex
Pokemon hundar och konst
Jag har klarat fåglarna och regisarna, alla förutom regidragon och regigigas.
Har hittat spökhästen och fångat den
Har hittat Mewtwo, Suicune och Mesprit i MaxLair. Har utförskat lite runtikring, men är inte klar. har startat ett nytt spel som jag skall gå igenom nu, då skall jag se till atgt få tag på Regigigas, Reghidrago och Ishästen :) Men har bara tagit de tre första gymen på det spelet.
#3 Vad har du hittat för pokemon då 😃
Har fortfarande inte börjat utforska Crown Tundra, men det kanske börjar bli dags nu…?
#6: Du har missat något. Tycker du skall gå dit och utforska lite ;)
Jag söker bara vita hästen. Nästan komplett pokedex
Pokemon hundar och konst
Nu har jag hittar ett team som tror funkar bra
Vaporeon shiny
Dessa träna jag nu
Snorlax -
Arggon -
Scorbunny - Flash
Goormy-
Jolteon - Bolt
Pokemon hundar och konst
Är klar med Legendary hunt, del 1. Nu skall jag bärja ,med del 2, men vet inte riktigt hur /vad jag skall göra. Det är något med Max Lair och Ultrabeastarna i varje fall.
Jag letar fortfarande efter shiny Raikou. Det är den mest envisa pokemon jag stött på som inte vill bli shiny för mig. Har önskat mig den i många år.
Jag hittar Ultra-Beasts i Max Lair med jämna mellanrum. Verkar som det är det som är den andra delen av Legendary hunt. Ska se om jag kan få tag på alla :)