Pokemon-go
När man går till en sån där blå grej och snurrar för att få Pokémon bollar och annat så står det: your Item Bag is full.
Jag vet inte vad det innebär eller vad jag ska göra åt saken men jag har inte kunnat samla Pokémon bollar på flera veckor nu.
Prova att kasta såna items du inte behöver.
Du kanske har väldigt många potions eller mycket av andra items så då kan du gå in på din item bag och göra dig av med litegrann.
Brukar vara en papperskorg bredvid det som går att slänga och sen väljer du bara hur många du vill kasta.
Testa och se om det hjälper. :)
Som #1 säger, det betyder att du har max antal items/bollar/grejer i din item bag. Prova att använda dig av lite bollar genom att fånga fler pokemons, det har du "råd" med om din "bag" är full. Annars har du kanske potions eller andra grejer du vill och kan använda vid tex fångst. Om du klickar på bollen i mitten längst ner på skärmen så ser du något som heter "item bag" där du hittar dina grejer och kan se vad du egentligen har sparat ihop för saker.
Ett annat alternativ är att köpa en större bag, då får du plats med mer grejer. Det gör man genom pokecoins som du antingen köper med riktiga pengar eller samlar i spelet.
#2: okej tack för tipsen. Men har har 0 Pokemon bollar🙈
#3 Du kanske har väldigt många berries? Jag brukar inte använda så många så min bag är alltid full av dem 😊
#3 Vad har du mycket av i din item bag står det? Berries? Potions? Eggs? Insense? Gå genom hela listan och rensa ner på sådant du aldrig använder ellr sådant du inte behöver.