New Pokemon Snap
För alla som saknat gamla pokemon snap inklusive mig. Så släpper den 30e April!
Man spelar en karaktär i Lental region som ska ta reda på vad illumina phenomenon är för något åt professor mirror. Det finns över 200 pokemon att fotografera och dom kommer bedömas på ett liknande sätt som i gamla spelet. Man har en photodex som håller reda på framgången.
E sugen på det men för se just inga spel. 😔
Pokemon hundar och konst
Jag förbokade Snap! Är så taggad! 😁
#2: Du är inte den enda! Jag är supertaggad och längtar verkligen. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Kul att höra! :)
Hoppas spelet e längre än förra spelet.
Pokemon hundar och konst
Nu är de inte långt kvar! Typ 53 dagar eller så.
#5: Det tror jag att det kommer vara. Tekniken idag är mycket bättre än det var när första Pokémon Snap kom ut och gör att man inte begränsas storleksmässigt på spelen på samma sätt som man gjorde på N64-tiden. Så jag både hoppas och tror att det kommer vara längre speltid på det. :D
Yngsta dottern önskar sig spelet så jag tänkte hon skall få det i födelsedagspresent när hon fyller år i April :)
49 dagar kvar! Kan knappt vänta!
Ny trailer. Den är rätt lång, nästan 7 minuter. Så den som inte vill ha spoilers kanske inte borde kolla på den. Den visar rätt mycket av Pokemon och hur det ser ut i naturen i spelet. Den visar också funtioner, som att man kan dela sina foton och sätta märken på dom, som hattar, slipsar, glasögon osv på Pokemon i fotona.
https://youtu.be/Og9CC1JLkQM
#10: Åh, vilket dilemma.. jag vill se, men jag vill inte ha för mycket spoilers.. Hur mycket spoilers var det, skulle du säga?
jag tittade men jag är inte så intresserad av själva spelet i sig, så jag kommer inte att köpa det för egen del.
Däremot så vill yngsta dottern (12) jättegärna ha spelet, vi tänkte köpa det till henne när hon fyller år i Maj, men storebror undrade om inte han kunde få köpa spelet i present till henne, han fick tillbaka ganska mycket pengar på skatten, och han ville jättegärna fixa spelet till lillasyster, och det fick han självklart göra, så han har beställt spelet och skall hämta det när det släpps :)
Han ville också, för rättvisans skull, köpa ett spel till lillebror (16) som han vill ha på steam, och lillasyster (14) ville han också ge något till, men där skulle han ge henne pengar så hon kan handla det hon vill. Hon är jättesvår att handla åt ;)
#11 Man fick se en hel del av pokemonen som kommer vara med, man fick se flera olika miljöer. Så jag tycker det var en hel del spoilers i varje fall ;)
#11 Jag tycker också det var mycket spoilers. Inget spoila handlingen men de spoilade mycket av Pokemon och deras poser, sånt jag tyckte skulle vart en överaskning att se i fotona visade dom också. Mycket av platserna, hur de ser ut, vilka Pokemon som kan gömma sig där. Tycker dom skulle haft en trailer på typ en minut istället, visa nån pose, funktionerna med fotona och de hade varit bra så.
#12 & #13 Tack så mycket för svaren! Då avstår jag att titta på trailern och väntar istället, antingen på en bättre eller på att spelet släpps! Det där är sånt jag vill upptäcka själv när jag spelar, precis som när jag spelade Pokémon Snap originalet för första gången när jag var barn. 😃
Spelet släpps imorrn och webhallen har skickat ut spelen från o med idag! Är så taggad!
Yngsta dottern fick spelet i födelsedagspresent i förskott av sin storebror. Aldrig har jag väl sett flickan lyckligare, hon flög om halsen på sin bror och kramade honom jättehårt . Han hade märken på ryggen efter hennes naglar.
#16 Vad kul! 😁 En väldigt lyckad present! Hoppas hon får mycket skoj med spelet.
#17: Jo det var verkligen lyckat :)