Pokémon iFokus

Pokémon

Läst 167 ggr
Blue_Lugia
2

Pokemon Diamond & Pearl remakes bekräftade!!

"Äntligen!" tror jag många ropar nu
Jag kan inte annat än instämma. Jag älskar Sinnoh spelen.
Dom nya spelen kommer heta Pokemon Briliant Diamond och Pokemon Shining Pearl. :)
Finns en Pokemon Direct som pågår just nu där man får mer information.

https://youtu.be/BjCwUk06ZSk

Sinnoh. Remakes.Confirmed.Experience the nostalgic story from Pokémon Diamond and Pokémon Pearl in a new adventure. #PokemonBrilliantDiamond and #PokemonShin...
  • Redigerat 2021-02-26 16:31 av Blue_Lugia
Mitchika
2

YES YES YES YES YES YES YES!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Pokémon Shining Pearl, här kommer jag! Jag älskar dom spelen så mycket, jag är så obeskrivligt taggad! :D

Det här året kommer passera i snigelfart nu…

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Blue_Lugia
0

#1 Jag kommer välja Briliant Diamond. :)
Men jag håller med, dom kommer förmodligen släppas sent i höst så som det brukar vara och det är ju bara februari än…!

Födelsedagen till ära och allt så var det här förmodligen det bästa som hänt på hela dagen, haha. XD
Tar på mig nörd-glasögonen

-Aida-
0

Du hann före mig med att posta detta. 🤣 Jag är så taggad på alla spelen som ska släppas!

Amephyst
0

Diamond var mitt första pokemonspel någonsin, så det är helt fantastiskt att se att vi äntligen får remakes 😁 Jag är inte helt säker på om jag ska stanna med diamond eller gå över till pearl däremot.

Galaxy86
1

Wow!! Piplup blir mitt val min favo Starter ❤️

Pokemon hundar och konst

Blue_Lugia
0

#3 Såklart kunde jag inte hålla mig. ;)

Draken
1

YERS YES YES, Pearl och Diamond är ett av mina absoluta favoritspel. Jag spelar de gamla även idag.

Tänk att få gräva i Mine, eller få plantera bär lite varstanns. Köpa honung och smeta i träden …..etc. 💖💖💖💖

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis