Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 52 ggr
Draken
1

Lets go Eevee

Nu hart jag bytlånat spel med yngsta dottern. Jag har spelat Pikachu fram tills nu, så nu var jag sugen på att spela med Eevee.

Dottern fick Pokemon snap i födelsedagspresent, så hon är inte intresserad alls av de andra spelen just för tillfället ;)

Jag har inte riktigt bestämt mig vem jag vill gå med förutom Eevee, den enda jag vet är Ekans och möjligen Pidgey.

Resten får vi se hur det blir :) Jag återkommer ;)

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Draken
1

Brock, Misty och Lt.Surge är avklarade :) nu beger jag mig mot Rock tunnel :)

Mina partners är:
*Kineco (Pikachu) lv.6.
*Kiawe (Wartortle) lv. 21
*Kimiko (Beedrill) lv.22
*Kiecha (Charmeleon) lv. 23
*Kitsune (Eevee) lv.23

Letade Pikacho redan i början, men det var stört omöjligt att hitta honom, så jag återvände till skogen när jag hade gått igenom Digletts cave, och då hittade jag hoboinm. Han stog så snällt där och väntade på mig 🤗Därför är han också på mycket lägre level än de andra.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

-Aida-
2

Schysst team! 😁👍

Draken
1

Pikachu är nu utbytt mot Alolan Vulpix. Teamet har kommit upp på lv.30. Gick direkt till Celadon och hämtade Vulpix, så snart jag hade passerat Rock Tunnel.

Nu har jag även tagit alla tränare i lavendel Tower, och jag skall nu bege mig ånyo till Celadon och ta gymet där. Har smitit undan alla tränare på vägen mellan Lavendel och Celadon. Så de skall jag också ta på vägen.

Tanken var att jag skulle byta ut Beedrill när jag fick Alolan Vulpix, men jag är så nöjd med honom att jag ville ha kvar den. Har faktiskt aldrig gått med Beedrill innan, men jag blev inte besviken kan jag ju säga ;) Så då blev det Pikachu som fick lämna teamet.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis