Pokémon iFokus

Pokémon

Läst 76 ggr
LottaV
0

Sälla Hjälp

Jag åkte till Crown Tundra och gjorde den första utmaningen där sedan startade jag den andra den att fånga de legendariska fåglarna jag fångade Moltres, Artiuno sedan var jag dum nog att ta tåget där ifrån för att fånga Zapdos nu när jag har har fångat Zaptos och ska rapportera tillbaka så kommer jag inte tillbaka för mitt pass visar sig bara funka som en enkel tur och retur vet ni om man kan få ett nytt någon stans och i så fall var?

Ett gott skratt förlänger livet

-Aida-
0

Det va konstigt 🤔 jag har faktiskt ingen aning. Jag flyger mellan öarna istället.

LottaV
0

Det gjorde jag tidigare men efter att jag gjorde det med tåget så kan man inte häller flyga det har också förlorats

-Aida-
0

Det låter mer som en bugg isåfall. För det ska inte va på det viset.

Draken
0

#0: Det låter konstigt. Jag brukar flyga mellan öarna. Helt i början tog jag tåget från Wedgehurts till Crown Tundra, men det blev inga problem att ta mig imellan efter det.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

LottaV
0

Hur blir jag av med den buggen i så fall

Draken
0

#5: Det vet jag tyvärr inte.

Prova igen om ett par dagar är det enda jag kan råda dig till.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

molam
0

HAr du switch lite eller ett orginal? litesen är sjukt buggiga, på många sätt, har du köpt expansion packet så bör du rapportera till nintendo och skriva att det inte funkade, jag fick köpa ett andra expansionpack till min

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

LottaV
0

Det är på lite spelet men jag har i form av en liten diskett då jag väljer helst att köpa via spelbutiken.se jag har börjat om ett helt nytt spel på mitt stationära Swich