Pokemon Unite
https://youtu.be/Q3WMddjkuwM
Jag är inte helt övertygad. Trailern var ju rätt cool, men själva spelet såg ju inte jätteroligt ut.
Men vad vet jag, kanske kommer vara superkul när man väl prövar. XD
Funderar på om man skulle gett det en chans ändå.
Verkar va lite LoL över det och jag avskyr såna typer av spel. Men kommer definitivt prova det ifall att det är kul, annars går man ju miste om nåt istället.
Nja. Inte riktigt min typ utav spel. Kommer prova det om jag får möjlighet, men kommer nog inte köpa det, såvida det inte visar sig vara riktigt roligt .
Det påminner ju asmycket om league of legends, och det spelar jag bra mycket av xD tönk league of legends me pokemon, kan det bli bättre eller? <3
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#3: 😂 Ja du hittar då fördelar med allt 🤣
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Spå¨g en trailer på Youtube nu, och det såg faktikt lite intressant ut 🤔
#5: Fasen också, nu tror jag att jag måste ge det en chans..
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag ska också prova. 😅
Jo jag måste ge det en chans. Men får bli när lönen kommer den 25 😉
#8 Pokemon Unite kommer vara gratis att spela men det kommer vara "köp i spelet funtioner" vilket känns lite blä. :/
Det här kommer tydligen släppas till mobiler också.
Känns som att det kommer bli som ett mobilspel fast till Switch…..
Men, jag står fast vid att jag kommer prova det i alla fall även om det inte såg jättelockande ut.
Trailerna är förmodligen roligare än spelet. xD
Jag tänker exakt samma. Känns som ett skit tråkigt spel men de vet man ju inte förrän man provat. Det är iallafall pokemon 😆👍. Hade det kostar pengar så hade jag aldrig köpt de.
#9: Så du menar att jag kan ladda ner det till mitt switch , och bara köra ? Hur laddar jag ner det isf ?
Jag har ju köp i spelet på både Diamond Diaries och Pet rescue på móbilen. Jag får väl isf rikta om det jag använder där om det behövs.
Du går in på shoppen på switchen och söker på pokemon unite. Symbolen ser ut som en shoppingpåse typ.
Unite kommer ju till telefonen också, men jag kommer spela de på switchen.
#12: Jag kommer spela det på switchen jag med .)
Nu har jag testat lite och jag kan säga att jag fattar inte mycket av det än så länge. xD
Jag är fortfarande förvirrad och visste knappt vad "ZR" var för knappkombination innan jag fick chansa mig fram.
Min Pokemon dog också mycket, vilket var himla frustrerande.
Kanske kommer prova fler gånger så att jag förstår med vad jag gör men än så länge känner jag inte att Pokemon Unite är något jätteroligt spel. :/
Jag har inte hunnit testa de än. Jag jobbar så mycket… 😆 Kan testa de kanske idag eller imorrn.
#14: Jag är rädd för att jag kommer känna precis likadant när jag spelar. 😅
Det verkar väldigt intensivt och mycket ser ut att hända snabbt och kräva snabba reaktioner. Får se när jag tar mig tiden att prova!
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag fattar inte mycket jag heller 😉
Jag har testat spelet och gort tutorials så nu förstår jag spelet någorlunda iallafall. Och det är jätte roligt! Jag gillar att man kan testa gubbarna innan man låser upp dom. Jag har jätte kul! Min favorit hittils är Alola Ninetales. Med den kan jag hjälpa till att putta bort fienden medan mina lagkamrater gör målen. Jag testade Garchomp men ska testa Absol också och se vilken jag ska köpa när jag samlat tillräckligt med points.
Ninetales låter som en supp ^^ garchomp lär svara en bruiser, absol kan jag tänka mig ska likna en assassin, ska försöka ladda ner det idag, men asså mitt internet är ju så sjuuuukt segt så kanske väntar tills att jag häälsar på mamma å pappa xD
#18 Haha jag gjorde tvärtom.
Jag blev så uttråkad att jag tog bort spelet från Switchen och tänkte "Äh! Nu skiter jag i det här!" xD
Men men…Nu har jag i alla fall provat och det föll mig inte i smaken.
Kul att du gillade det i alla fall. :)
Jag är väldigt förvånad över att jag gorde det. Jag har väldigt svårt för lol liknande spel och tycker upplägget är extremt tråkigt och väldigt samma sak utan några taktiker som skiljer sig mellan omgångarna. Får se om jag tröttnar på detta snart också. Det kanske går fort. Unite är lite så också, bara göra mål och slåss mot andra, mycket mer är det inte. Det är extremt få pokemon i spelet att välja på och outfits till gubbarna är extremt få.
Yngsta dottern skall försöka lära mig hur detta spelet funkar 🤪 jag fattar nada.
Nu har jag äntligen laddat ner det också, gillar speedsters, men mina favoriter hittills är Pikachu, Zeroara och Ninetales! ^^
Har dock inte testat så många ^^
#23: Vi skall gå en match när du kommer sedan Molam 😁 Och tack för att du hjälpte mig att få Zeraora 😍
Jag laddade ner spelet, och har fastnat fullkomligt xD
Vanligtvis brukar jag spela support eller tank, men jag har märkt att jag tycker om att vara en speedster. Däremot brukar jag fastna med supportrollen när jag spelar ^^'
Tycker normaltsett om att spela Supp jag med xD men älskar Speedster! =D
Jag brukar aldrig gilla att spela support men i detta spel är det riktigt kul!
Jag laddade ner spelet förra helgen och jag blev bokstavligen fast dock när jag har spelat ett tag på tven så blir spelet överhettat så att jag måste ta ur den ur konsolen och spela i handhållet läge.
Ett gott skratt förlänger livet
Blissey har lagts till i Unite.
Jag har gett upp att lära mig finesserna med spelet, spelar ibland bara för att 😊
Yngsta dottern däremot är helfrälst, och hon är bra på det 😉