Pokemon sword.
Har startat om mitt Sword nu. Tänkte att jag skulle slutföra spelet helt och hållet. Fylla dexen, köpa alla TM/TR, fånga alla legendarer, alla genom alla generationer etc.
Jag har breedat ett team som jag tror kommer blir superbra. Vi skall gå igenom hela spelet tillsammans :)
Jag längtar som en galning till Spelen släpps i November, så jag mpåste ha något att sysselsätta mig med under tiden, något som kan bli tidskrävande, alltså jag har på riktigt raderat hela mitt Sword, med alla profiler 😨
Jag breedade på Shield, där jag har tagit ligan och fått judgefunktionen. Jag hade kunnat fortstta på det, men jag ville börja helt från skratch, förutom att jag kör med breedade pokemon.
Mitt team består av:
¤ Zafira lv.1 (Blipbug)
¤Sacha lv.1 (Salandit)
¤Mitzuko lv.1 ( Galarian ponyta)
¤Minya lv.1 (Sobble)
¤Reiki lv.1 (Scorbúnny)
¤Kieron lv.1 (Electrike)
Det känns som om jag har ett perfekt sammansatt team :)
- Redigerat 2021-10-05 18:17 av Draken
Jag började igår, så jag har kommit en liten bit på väg. Jag har kommit genom Wild Area, och jag har varit över en snabbis på Aisle of Armor för att få style card 😊
Nu är jag vid Galar mine 1 på väg till första gymet. Teamet har klarat sig utmärkt efter vägen, och de är nu på lv.13 :)
Nu har vi kommit fram till Turfield. Teamet sköter sig exemplariskt:)
De är nu på lv.17.
Blipbug har blivit Dottler
Scorbunny har blivit Ranoot
Sobble har blivit Drizzle.
Nu skall vi gå n i Gymet. Teamet är taggade 😁
- Redigerat 2021-10-05 18:20 av Draken
Det var Sacha som fick äran att ta ner Milos team, vilket hon gjorde med glans.

Så nu har vi vår första badge 😀

Nu skall vi bara vila upp oss i pokecentret en stund, innan vi beger oss vidare mot Hulbury och Nessa.
- Redigerat 2021-10-05 18:27 av Draken
Blev ett litet hopp i dokumenteringen 😉 Jag har tagit alla de 3 första gymen, och mitt team skötte sig jättebra. Teamet är nu på lv.30. Kieron och Blipbug har blivit vuxen. De andra är fortfarande tonåringar 😉