Pokémon iFokus

Pokémon

Etikett: off-topic
Läst 81 ggr
Draken
0

Vad gör ni inför realeasen ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag spelar på flera olika spel, bara för att hålla mig sysselsatt med spel. Jag har inte ro i kroppen att spela på ett och samma, utan jag kan köra 3-4 olika spel om dagen, bara för att få tiden att gå.

Jag är ju dessutom sjukskriven pga ryggen, så jag kan inte ta mig för så mycket annat heller 🙄

Hur spelar ni medans ni väntar på nyrealeasen, spoelar ni andra pokemonspel, eller andra spel. Om ni spelar pokemon, spelar ni flera olika eller kör ni på ett ock samma ?

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

• Redigerat 2021-11-13 13:12 av Draken
-Aida-
0

#0: Just nu plöjer jag igenom Supernatural innan mitt viaplay tar slut. 😆 Annars spelar jag pokemon sword av och till.

Draken
0

#1: Åhhh Supernatural är en av mina favoritserier. har sett hela ett par gånger 😁

Jag startade Lets Go Eevee igår, sen spelar jag också Shield. Jag vill bara att dagarna skall gå fort 😎

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Draken
0

Har tagit 5 gym på Lets Go, men jag har ingen ro att sitta och spela, jag byter pokemon hela tiden, så mitt team är ju allt annat än stabilt 🤪

Den enda som har följt med hela vägen är eevee 😝

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Mitchika
0

Jag försöker mest bara överleva och komma på banan igen. Jag har varit rejält dålig i ungefär en och en halv månad och börjar först nu komma på fötter igen. Inte Covid. Så mycket i mitt liv har fått stå på paus under den här tiden medan jag kämpat mig igenom det.

Vågar inte hoppas för mycket, men det känns som om det börjar vända nu och jag börjar få ordning på saker och ting igen. Förhoppningsvis orkar jag spela spelen när dom släpps på fredag. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Draken
1

#4: Usch då. Det lät inte trevligt. Hoppas det har vänt nu och att du får börja må bra igen snart.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Galaxy86
0

Spelar

Hade 6 vaporeon som jag har tränat upp.

1 av dom vill jag ha i nya spelet.

Annars blir det bara nya pokemon.

Just nu breedar ponyta vill ha en Shiny.

Pokemon hundar och konst

Draken
0

Jag har tagit Elite four , och nu skall jag ta champion. Sen vet jag inte vad jag skall göra fram till 10.00 imorron förmiddag 😉

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis