God jul!
Jag och min elaka pälshög till hund får väl passa på och önska er alla en god jul, trevlig helg och en skön ledighet. 😄❤
Vår julafton bestod av en två timmars grillning ute på berget i skogen bakom huset tillsammans med favoritsaken. Jag har förberett julmat och knäck i två dagar så resten av julafton och juldagen kommer spenderas hemma med hunden och bara slappna av och ta det lugnt i en julstädad, fin lägenhet. 😍
Hoppas ni alla har det bra därute i vinterkylan. Ta hand om er! ❤💚💙
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Detsamma. Min julfrid förstördes delvis av grannen som alltid tränar med musiken på max.
Till slut bad jag honom snällt att sänka lite och en stund senare var det helt tyst.
Jag är elak. Julafton är en "helig" dag för mig och inget och ingenting får störa då. xD
Annars god mat och vovven fick godis och en leksak i julklapp, men som vanligt är han helt ointresserad av allt jag köper till honom.
Din otacksamma sak…
Jag fick också Pokemon Diamond av mig själv.
Tack mig själv! Nu kan jag också testa det nya spelet.^^
#1: Vovven då. 😅
Alla julklapparna under granen var till min elaka pälsboll och dom var grymt uppskattade i alla fall. Eller ja, vi har inte hunnit testa hans nya aktivitetspussel än, men jag tror att han kommer gilla dom.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ser nu att det står "Pokemon Diamond" i förra inlägget, men det ska såklart stå "Briliant Diamond" men tror man fattar ändå. ;)
Var trött och lite flummig igår kväll pga sömnbrist och stress senaste tiden, är fortfarande inte helt klar i huvudet, även om jag nickade till i soffan ett tag där.
Blir till att försöka sova ut i helgen nu. ;)
- Redigerat 2021-12-25 00:18 av Blue_Lugia
Jag firar jul i flera hushåll som vanligt. En stund hos varje familj, det öppnades julklappar tre gånger igår. Eddie fick sina julklappar på kvällen när vi kommit hem. Godisen slank ner direkt, jag såg han inte ens äta den. 😆 Hans andra julklapp va en leksak som ska va extra hållbar med pipljud, han absolut älskar den och vill hålla den nära hela tiden. Kaninen fick en påse med torkad persilja, det var mycket uppskattat.
God fortsättning :)