Pokémon iFokus

Pokémon

Etiketterövrigtoff-topic
Läst 71 ggr
Nephi
1

När djuren ”hjälper”

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste väl vara fler än jag som har en fyrbent pälsmonster som ”hjälper” 🤪
Kan inte ni dela med er av era?

Här är Amor som ska vara med och ha koll på vilka Pokémon matte fångar i lets go eevee under semestern 😁

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Mitchika
0

Jag måste bara fråga, är Amor en Border Collie?

Min hund är en BC/Golden Retriever-mix och han är den enda hund jag någonsin träffat som intensivt legat eller stått och tittat på TV:n till och från när jag spelar. Som valp jagade han Mario på skärmen och som lite äldre följde han efter Pikachu och mina Pokémon i Let's Go, Pikachu. Även nu som vuxen kan han stirra på olika spel jag kör på TV:n och följa karaktärer med blicken och jag tycker det är jätteroligt. 😄

Jag ska ha video någonstans på när Everest jagar Mario på skärmen. Jag kan se om jag hittar den.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Nephi
0

#1: haha 😂 Ingen BC här men en Aussie, stirrar på skärmen gör han inte speciellt ofta men ska alltid buffla sig in och vara mitt i vad som händer 🤪 Fick han bestämma så skulle all uppmärksamhet alltid vara på honom och jag skulle inte få göra något ifred ☺️

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Mitchika
1

#2: Haha, relaterbart, Everest är precis likadan. Han står med frambenen på mitt ben när jag sitter vid datorn och skriver detta just nu för han kräver uppmärksamhet. 😂

Jag var så nyfiken för jag har hört från ett par andra personer med Border Collies att deras hundar varit riktiga TV-tittare, så en del av mig började givetvis undra om det kanske kunde vara vanligt inom rasen. Min förra hund (en Golden, nuvarande hunds gammelmorbror) reagerade aldrig på skärmar eller ljud från TV. Det var som om dom inte fanns alls, medan Everest verkar se och höra allt! 😨

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Draken
0

2 av våra brukar följa karaktärena med blicken när jag spelar, vare sig jag spelar på TV'n eller på switchet 😁

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis