Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 70 ggr
Draken
0

Nystart Arceus Legends.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har startat ett nytt äventyr på Arceus legends.

Rowlett blev min starter denna gång. Skall även gå med Umbreon, Vaporeon och Stantler/Wyrdeer. Vet inte vilka andra 2 jag vill går med, eventuellt så blir det Growlithe, men kommer väl på det under vägen 😉

Jag vill att det skall bli höst och att det skall bli närmare när de nya spelen kommer . Blir alltid så här frustrerad när det skall släppas ett nytt spel, och vi får reda på det nästan ett år innan 🥴

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

-Aida-
0

Jag har också startat om legends. Jag valde också Rowlet. Jag ska bara spela med pokemon som jag inte använt förut. Just nu i mitt lag är det bara Rowlet och Cascoon hittills. Jag undrar vilka andra jag aldrig gått med förut. 🤔 Ska möjligtvis ha nån eevee utveckling också av Glaceon, Espeon eller Sylveon för ingen av dom har jag spelat med.

Draken
0

Det blev ett blandat team för mig 😉 Byter ut lite efter vägen också 🙈

Skall till Cobalt Coastlands nu. Med mig har jag Typhlosion, Samurott, Ursaluna, Jolteon, Vaporeon och Wyrdeer 😁

Har utvecklat både Rowlett, Zubat och Budew, men sen åkte de in i boxen.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Galaxy86
0

Har startat om på ett nytt konto,

I min vanliga.
Har jag klarat allt i alla solidate Battlestar med Ingo.

Pokemon hundar och konst

Draken
0

Jag har gått fram och tillbaka mellan öarna. Har kollat alla pokemon, har hämtat alla satches och utforskat hela området på de olika. Jag gick en snabbis över till Highlands bara för att få Sneasler när jag hade klarat Arcanine, men jag återvände till de första öarna 😉

Nu är jag på Cobalt Islands och skall göra klart allt där innan jag går över till Highlands 🙂

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis