Pokémon iFokus

Pokémon

Etikettpokemonspel-till-nintendo-switch
Läst 33 ggr
Draken
0

Ny konsoll nya profiler.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick ju ett Oled i julklapp i förskott, i samband med att Scarlett och Violett släpptes. Har klarat ut scarlet och nu tänkte jag lägga upp de andra spelen också, men tänkte börja helt från början, utan att breeda. Precis som när spelen släpptes 😁

Kommer så småningom att flytta över vissa pokemon från både Diamond och Shield när pokemon home kan användas med Scarlett och Violet, men tills dess får jag klara mig utan mina favoriter 😊

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Draken
0

Kom på en sak. är det någon som vet om det på något vis går att flytta över Aisle of arnmor och Crown tundra passen till Oled, eller måste jag köpa nya ?

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

-Aida-
1

Du måste logga in med samma inloggning på nya switchen. Man kan flytta över hela profilen till den nya och då får du också passen. Save filerna ligger på switchen så loggar du in med samma account på nya så får du ändå börja om. Du måste flytta över sparfilerna för att kunna spela dom. Men på så vis slipper du köpa nya pass.

https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/27394/~/how-to-transfer-user-and-save-data

Draken
0

Tack 🙂

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Galaxy86
0

Hur funkar det med pokemon HOME går den flytta?

Pokemon hundar och konst

Draken
0

Inte än vad jag vet.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis