Greninja
Hörde att det skall komma en /-star terraraid med Greninja, men jag hittar ingen info om det. Vet någon här inne om det stämmer ?
😀😍🥂
Då lär den väl kanske ha Protean som ability också 😁
Men hur har du kunnat få en bild på den i ditt spel 🤔 ?
#2: Om den inte har Protean naturligt bör vi kunna ändra dess ability till det med en Ability Patch åtminstone. 😄
Det finns i spelet! Gå in i PokéPortal, koppla upp spelet mot Internet och kolla under News. Där finns informationen om den. 😀
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3: Ahhh. Tack, det skall jag göra 😍
Misstänker att den kan ha Protean, eftersom Cinderace har Libero 😁
#4: Det låter extremt sannolikt! Vi får avvakta och se, det är inte långt bort åtminstone! 😄
#5: Räknar dagarna nu. Tur att jag har massa annat att göra i spelet medans jag väntar.
Just nu håller jag på att breeda för fullt. Breedar de pokemon jag gillar att gå med, och spar två tre stycken med bra stats av varje, för senare användning 😁
Håller även på att fylla dexen.
#6: Jag har markerat kalendern, helt klart! Måste lista ut vad jag ska träna upp för striden också. 😄
Nice! Jag har huvudsakligen shiny-huntat på sistone i spelet och experimenterat med shiny sandwiches. 😀
Du råkar inte spela Violet? 😅
Jag saknar flera Pokémon därifrån och Quaxly. Jag har allt annat jag kan få tag i på egen hand.
Psyk eller ground skulle jag tro. Terratypen är ju poison, så psyk borde kunna fixa det.
Jag tror min Armarouge skulle kunna klara av den. Men jag skall fixa ett par till också, att ha i beredskap 😉
Imorron 'är det dags 😁