Parafras á la Pikachu
På bilden har vi haft som uppgift att göra en parafras på ett impressionistiskt verk. Det innebär att vi ska ta tavlan och måla av den, men ändra något. Jag valde en bild av en kvinna som sitter inlindad i ett skynke. När jag målade om bilden bytte jag ut henne mot en Pikachu :) jag behöll bakgrunden och tygstycket som det såg ut på originalbilden.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!

Haha, vilken kul idé! Vad fin den blev!! 😃
Medarbetare på Pokémon iFokus

Tack! (\(^U^)/)
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Jag fullkomligt älskar din Pokémonversion av tavlan! 

Personligen så tycker jag Pikachu passar in alldeles perfekt som ersättare och jag tycker att du gjort ett fantastiskt jobb med bakgrunden! Inte bara liknar det originalet otroligt mycket utan dom skarpa färgerna passar även jättebra ihop med Pikachu! 

Pikachu för övrigt ser så otroligt söt, charmig och oskyldig ut där på bilden och en extra fin detalj är att se kvinnans smycken även på Pikachu. 
Otroligt bra jobbat, säger jag bara! 👍
Hur lång tid tog det att måla den där tavlan? 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Verkligen jättefin!! 😃😃😃

Tack igen! Jag tror att det tog fyra lektioner á 90 minuter att måla färdigt den.