Neopets
Hej hej igen XD
Är det någon här inne som spelar Neopets? 😃
Jag har spelat sen jag va liten, men har tyvärr inte mitt gamla konto kvar.
Startade om på nytt för lite mer än ett halv årsen tror jag.
Och är nu fast igen ^^
Jag tror mitt gamla konto finns kvar, även om jag inte spelar längre. 🙂
Tänker ibland på mina fyra odågor till djur och undrar vad som händer i Neopetsvärlden, men jag har inte haft intresse till att börja om där igen. 🙂
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Haha ^^ Nä det är mycket nytt nu X) Mycket att hålla reda på :)
Men jag tycker de är så kul och älskar Customisation Spotlight :P
Och har nu äntligen blivit miljonär förs första gången ever i spelet X)
Beroende!?! Nähä då! 🤪
#2 Haha, jasså? 😃
Jag kanske borde kika in och titta på allt det nya. Tror inte jag kommer orka börja om, då det var så mycket jobb på Neopets som det var, men titta kan man alltid. 🙂
A fast jag gör inte allt ^^ Gör bara mina dailies och håller på med trades och aktioner O.o såå kul XD
Spelar lite små spel ibland och så 😇
Mitt konto är Blade_angel_ på Neopets ^^
Har varit där länge med men man har sina perioder då man är där väldigt mycket och sedan inget alls x3
@Mitchika
Tipsar alla att kolla Paladore som är en Petsite också men är lik pokemon mer eftersom man går på en quest, fightas mot palis men finns också forum o annat att göra på sidan ^^ Man får välja en starter pali: Gräs, vatten, eld eller el (man kan fånga alla senare i spelet men det kan ta tid)
Det är ganska mycket grinding när man lvl tränar och försöker fånga palis ibland. Man kan byta pali mot pali med andra användare.
Svårt att förklara allt men finns en lite wiki som nog förklarar mer: http://paladore.wikia.com/wiki/Paladore_Wiki
mindmusic.deviantart.com
#5 Tack så mycket för tipset! 😃
Det låter riktigt spännande och väl värt att testa när man har tid. 
Oh :D
Tack för tipset ska genast kolla :P
Spelar lite nu och då. Har ett konto som jag gjorde för ganska länge sen. Så man får lite dåligt samvete när man går in och alla djuren håller på att svälta ihjäl! 😭
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#8 Samma här xD Men det är tur att de klarar sig på något sätt ändå, annars kan man sätta dem på hotel en månad så behöver man inte mata men kan fortfarande leka med dem :3
mindmusic.deviantart.com
#9 Haha, jo, det är sant. Skulle ju dock behöva kunna sätta in dom ett halvår ibland 🤪
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Haha :) Jag är inne i en neopet fas nu känner jag ^^
Tjänar massor med pengar på Habitarium :P